Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش بی‌منت قرارگاه خاتم، گروه‌های جهادی، امدادی و مردمی با حضور مؤثر مسئولان، تحمل داغ حادثه سیل را سهل‌تر و گره‌ها را زودتر باز خواهد کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی در خصوص حضور نیروهای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: حضور نیروهای شهرداری و گروه‌های امدادی و خدمت‌رسان استان‌های دیگر از جمله خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران، اصفهان، هرمزگان و گلستان برای خدمت‌رسانی در حادثه سیل یزد قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حادثه سیل اخیر یزد، علاوه‌بر مردم و گروه‌های امدادی و خدمت‌رسان شهر یزد، شهرداری و گروه‌های امدادرسان دیگر استان‌ها برای تسریع در روند رفع مشکلات، پای کار آمدند که نشان‌دهنده همدلی و یک پارچگی مردم ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تلاش بی‌منت قرارگاه خاتم، گروه‌های جهادی، امدادی و مردمی با حضور مؤثر مسئولان، تحمل داغ حادثه را سهل‌تر و گره‌ها را زودتر باز خواهد کرد.

کد خبر 592852

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر یزد برنامه ریزی شهری پروژه های نیمه تمام پروژه های شهری خدمات شهری شهرداری یزد امداد رسانی امدادرسانی به مناطق سیل زده رییس شورای شهر یزد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم