Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@00:19:33 GMT

ایلام/ نجات ۱۴ نفر محبوس در آتش سوزی مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۴۷۵۱

ایلام/ نجات ۱۴ نفر محبوس در آتش سوزی مسکن مهر

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: آتش نشانان ۱۴ نفر محبوس در میان دود ناشی از آتش سوزی مسکن مهر ایلام را نجات دادند.   نصرت اله لطفی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اعلام خبر آتش سوزی در مجتمع مسکن مهر کارمندان واقع در بلوار شهرداری نیروهای اطفایی و امدادی سازمان بعد از اطلاع از حادثه در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حریق رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: با توجه به اینکه آتش سوزی در راهروی یکی از مجتمع‌های مسکونی حادث شد، باعث انتشار و گسترش دود در طبقات بالایی و محبوس شدن تعداد زیادی از ساکنین گردیده بود.    لطفی یادآور شد: تعداد ۱۴ نفر از ساکنان محبوس در دود قبل از وقوع هر حادثه ای توسط آتش نشانان نجات یافتند.   وی افزود: با اقدام به موقع نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی، آتش تحت کنترل قرار گرفت.   لطفی اضافه کرد: بعد از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود و گازهای سمی ساختمان تحویل ساکنان شد.   وی گفت: در این حادثه هیج کدام از ساکنان این مجتمع آسیب ندیدند و علت آتش سوزی و میزان خسارت های وارده در دست بررسی است. تماشاخانه مانسون تنها مقصر سیل ویرانگر ایران نیست/ چه کسانی به مانسون کمک کردند تا ویرانی به بار بیاورد؟ (فیلم) ببینید| شاهین‌ها در نیویورک چطور از بالای آسمانخراش‌ها برای شکار شیرجه می‌زنند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان