Web Analytics Made Easy - Statcounter

در وبینار فرآیند استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی شرایط و فرآیند‌های پذیرش، خدمات و مزایای استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط مریم آرین خواه مدیر موسسات پارک علم و فناوری استان تشریح خواهد شد.

در وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟ " شرایط متقاضیان واجد شرایط برای استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بیان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد دارای ایده و محصول فناورانه با شرکت در این وبینار می‌توانند با فرآیند و الزامات استقرار در واحد موسسات پارک علم و فناوری آشنا شده و درخواست استقرار بدهند.

وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟ " به‌صورت آنلاین چهارشنبه مورخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شتاب‌دهنده ستاک آپ برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://eastp.ir/Event/Home/Detail/۱۰۳۲ در این رویداد به صورت رایگان ثبت‌نام بکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری برگزاری وبینار استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور