Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج با بیان اینکه حمایت از ورزش قهرمانی از توانایی شهرداری خارج است، گفت: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری برای شهرداری سنندج رقم سنگینی است که هر ماهه پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید انور رشیدی ظهر امروز در آئین تجلیل از تیم فوتبال بانوان زارع باتری سنندج؛ تنها نماینده کردستان در لیگ برتر که در سالن جلسات ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مطالبات اجتماعی از شهرداری توجه به مسائل ورزشی است، اظهار داشت: باید در حوزه ورزش آسیب‌شناسی‌هایی انجام شود تا دلیل افول ورزش فوتبال در کردستان را در آن جست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری برای شهرداری سنندج رقم سنگینی است که هر ماهه پرداخت می‌شود، گفت: حمایت از ورزش قهرمانی و تیم‌های حرفه‌ای ورزشی به صورت مستقیم از  توانایی این شهرداری خارج است.

شهردار سنندج تصریح کرد: رفع معضلات اجتماعی همچون جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهر، از وظایف رسیدگی شهرداری سنندج بوده که ساماندهی آن نیز کلی هزینه در بر دارد.

سایه میر صادقی، معاون اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان کردستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات فوتبالیست‌ها اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه تداوم حضور تیمی همانند زارع باتری در لیگ برتر و حتی حضور در مراتب بالاتر ورزشی است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان دستانش خالی است اما بنگاه‌های بزرگ صنعتی و معدنی در استان نیز از ورزش حمایت نمی‌کنند، گفت: امیدواریم خیرین و سرمایه‌گذاران از قهرمانان و تیم‌های ورزشی کردستان حمایت کنند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

معاون اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان کردستان ایجاد مشوق‌ جهت حمایت بخش خصوصی از ورزش را ضروری دانست و تصریح کرد: نشاط و سلامتی جامعه در گرو حمایت از ورزش بوده و باید این امر مهم اولویت همه مسئولان و خانواده‌ها قرار گیرد.

علی خشنودی، پیشکسوت فوتبال کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: متاسفانه بیش از 21سال است که چراغ فوتبال کردستان خاموش شده است اما در عین حال خوشبختانه تیم فوتبال بانوان در استان در چند سال اخیر توانسته بخش عمده‌ای از این خلاء را جبران کند.

وی افزود: متأسفانه علی‌رغم وجود کارخانه‌ها و سرمایه‌داران در استان، اما هیچ‌گونه حامی ورزشی در استان وجود ندارد.

خشنودی تصریح کرد: حمایت از یک تیم لیگ‌برتری برای یک نفر قابل انجام نیست اما اگر چند موسسه و حامی در کنار یکدیگر در حمایت‌های ورزشی هم‌پا باشند، قطعاً تیم و باشگاه موفق خواهد شد.

این پیشکسوت فوتبال کردستان گفت: شهرداری و شورای شهر و استانداری به تیم‌داری ورزشی استان بخصوص فوتبال در لیگ‌های برتر کشوری کمک کنند.

نایب قهرمانی تیم فوتبال بانوان در تورنمنت کافاناظمی: لیگ برتر فوتبال بانوان از نیمه مهر ماه آغاز می‌شود/ کار خاتون بم در آسیا دشوار است

فاطمه صادقی، مربی تیم فوتبال زارع باتری کردستان در لیگ برتر نیز در این مراسم با بیان اینکه توجه به ورزش در کردستان همان بحث پیشگیری بهتر از درمان است، اظهار داشت: مشکل اصلی ورزشکاران ما نبود زیرساخت‌های مناسب است.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال آخرین سالی باشد که تیم ما دنبال باشگاه و اسپانسر باشد.

مربی تیم لیگ برتری تصریح کرد: حمایت از تیم زارع باتری به عنوان ویترین ورزش فوتبال استان کردستان می‌تواند منجر به ارتقا سطح ورزش استان شود.

انتهای پیام/487/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان زارع باتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ‌از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر خبر داد و گفت: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سال‌هاست که معضل وانت بار‌های میوه فروش در خیابان‌های شهر سنندج علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر، باعث ترافیک و حوادث رانندگی و گله‌مندی شهروندان شده است.

شهرداری سنندج سال گذشته چندین نقطه را برای مدتی کوتاه ویژه ساماندهی وانت‌بارها در نظر گرفت، ابتدا میوه‌فروشان از این طرح استقبال کردند اما پس از مدتی مجدداً در سایه عدم نظارت مسئولان متولی و استفاده غیرمجاز از معابر، به بهانه نبود درآمد و عدم خرید مردم، به محل‌های سابق خود از جمله بلوار 28 دی، بلوار آزادگان و مسیر بهاران بازگشتند و خیابان‌های سطح شهر را آشغال کردند.

 با افزایش گلایه‌های مردم و گزارشات و پیگیری‌های رسانه‌ای از معضلِ وجودِ وانت بار‌های میوه فروش در کنار خیابان‌های سطح شهر سنندج، مجدد مدیریت شهری پای کار آمده و از اجرای طرح ساماندهی در 11 نقطه از امروز خبر می‌دهد.

در همین زمینه؛ علی اصغری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ‌از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. 

وی گفت: به استناد تبصره یک بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش به منظور کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: وانت‌های میوه‌فروش در 11 نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)،  شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان 12 فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند. 

وی بیان کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است. 

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است. 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدیریت شهری که در انجام رسالت خود در حوزه‌های مختلف شهری ضعف دارد، می‌تواند بألاخره مطالبه چندین ساله مردم همان ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در عمل اجرا و تداوم داشته باشد، خبرنگار تسنیم در گزارشات میدانی نحوه اجرای طرح را پیگیری و به اطلاع شهروندان می‌رساند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس