Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:10:42 GMT

بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به یک داروخانه پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۵۱۸۸

بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به یک داروخانه پرداخت شد

در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، هفته گذشته اشکان میرمحمدی بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر روند و نحوه اجرای طرح «دارویار» از سه داروخانه از جمله داروخانه ‌های «۲۹ فروردین، مشهوری، تخصصی و فوق تخصصی بیماران خاص دکتر رسول نظری فرد» بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدیدها با موسس و مسئولان فنی این داروخانه‌ها گفت‌وگو و با بررسی سیستم دارویی این داروخانه از نزدیک در جریان نقاط ضعف و قوت آن قرار گرفت و همچنین در خصوص میزان مطالبات داروخانه‌ها از تامین اجتماعی و بیمه‌ها پرس وجو کرد و از بدهی تامین اجتماعی به برخی از داروخانه‌ها مطلع شد.

در حالی که یک هفته از بازدید بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور می گذرد طی مکاتبه  این سازمان با تامین اجتماعی، تمامی مطالبات سال گذشته داروخانه ۲۹ فرورودین که ۶۲۳ میلیارد و ۸۲۹ میلیون و ۴۰۴ هزار ریال بود و از آبان ماه سال گذشته مانده بود، پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بازرسي كل كشور سازمان تامین اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور تامین اجتماعی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند