Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روزهای اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.

ابره دری در حاشیه این بازدید ضمن ابراز نگرانی از احتمال خطر ریزش و سقوط و ناامنی ایجاد شده برای شهروندان به علت رانش شانه خاکی و نشست میله و منهول‌های مسیر سیستم فاضلاب گفت: معاونت فنی و عمران منطقه پایدارسازی دیوار حائل را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از چاه‌های بوستان در پوش نداشت

او افزود: علاوه بر این رخداد، پس از بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد دهانه یکی از چاه‌های فاضلاب بوستان نیز بدون درپوش و فاقد ایمنی است که به دستور شهردار ناحیه سریعاً اقدامات لازم و فوریتی برای ایمن سازی و پر کردن دهانه چاه صورت گرفت.

ابره‌دری با تاکید بر اینکه باز بودن منهول‌ها تهدیدی برای جان شهروندان است، گفت: به محض بازدید صورت گرفته در ساعات اولیه جهت بررسی، رفع خطر، ترمیم و تثبیت دیوار حائل و همچنین ایمن سازی منهول فاضلاب برای مدیریت تعاونی مسکن کوی دانشگاه امام حسین (ع) اخطاریه صادر شد.

مدیر بازرسی منطقه ۴ اظهار کرد: فرونشست زمین و حوادثی که در پی بارندگی ایجاد شده‌ است بیانگر سهل‌انگاری پیمانکار و شرکت‌هایی نظیر آب‌ و فاضلاب و شرکت گاز و همچنین نظارت ضعیف بر عملکرد این شرکت‌ها برای بازسازی و ترمیم معابر شهر است. بنابراین ضروری است که مسئولان در کنار نظارت دقیق بر ترمیم کوچه وخیابان‌ها به فکر توسعه زیرساخت دفع سیلاب باشند.

کد خبر 694974 برچسب‌ها فرونشست زمین سيل منطقه ۴ شهرداری شهردارى تهران باران تهران مدیریت شهری رانش‌زمين

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرونشست زمین سيل منطقه ۴ شهرداری شهردارى تهران باران تهران مدیریت شهری رانش زمين منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • (تصاویر) فرونشست زمین در مشهد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • عکس | بلعیده شدن پراید در خیابان پس از فرونشست زمین
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد