Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@08:43:59 GMT

پیشنهاد عجیب رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۵۸۲۹

پیشنهاد عجیب رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم امید ایران زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا در شرایطی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی تشکیل شد که ابتلای برخی بازیکنان دعوت شده به اردو سبب شد تا کادر فنی شرایط خوبی برای زیر نظر گرفتن تمرینات نداشته باشد و روز گذشته نیز شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در یک دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از پایان این مسابقه بود که مهدوی‌کیا در گفتگو با خبرنگاران گلایه‌های تندی را نسبت به شرایط تیم امید مطرح کرد و از با ادامه وضعیت موجود از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داد.
علاوه بر مشکلاتی که در بالا به آنها پرداخته شد مشکل بزرگ دیگر تیم امید ایران عدم همکاری برخی باشگاه‌های لیگ برتری و در اختیار نداشتن بازیکنانی نظیر یاسین سلمانی و امیرعلی صادقی بوده است که حالا غلامرضا جباری برای این مشکل راهکار عجیبی را در گفتگویی با ایسنا ارائه داده است.
جباری که رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است با اشاره اینکه رویکرد تنبیهی باید جای خودش را به رویکرد تنبیهی بدهد، عنوان کرده است:« ما باید راه حل‌ها را پیدا کنیم. کرونا که دست من و شما نیست. مصدومیت هم همینطور است. عدم همکاری باشگاه‌ها مشکلی است که باید یک راهکار برای آن پیدا کنیم. ما می‌گوییم باید باشگاه را تشویق کرد. مثلا اگر تیمی بازیکن خود را به تیم ملی داد و در بازی باشگاهی خود شکست خورد، یک امتیاز به این تیم بدهند!».
او در ادامه و در واکنش به این سوال که این طرح غیرممکن است ودر جایی اجرا نشده است نیز بار دیگر بر راهکار خود تاکید کرده و اینطور توضیح داده است:« اگر باشگاه‌ها را جمع کنیم و مصوبه داشته باشیم، امکان پذیر است. به هر حال تیم ملی را می‌خواهید یا نه. کسی نیست بگوید نمی‌خواهیم. اگر بگوید تیم ملی را نمی‌خواهیم، پس با ایران عناد دارد. همه قبول می‌کنیم که منافع ملی مهم است. در طول ۳۰ هفته بازی‌های لیگ، سه، چهار هفته درگیر هستند. اگر کسی بازی خود را برد، که برده است اما اگر تیمی بازیکن خود را به تیم ملی داده بود، به ازای هر بازیکن نیم یا یک امتیاز بدهیم. به این شکل همه تشویق می‌شوند. امتیازی که از این طریق اهدا می‌شود در جدول تاثیرگذار نیست اما باعث تشویق تیم‌ها می‌شود. ما تنبیهی گذاشتیم که اگر دو بازیکن را به تیم ملی ندهی جریمه می‌شوی اما تیمی مانند سپاهان از چهار ملی پوش خود دو بازیکن غیر اصلی خود را داده است.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!