Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره ششم شورای شهر اراک در عصر دوشنبه برگزار شد.

در این انتخابات پیمان عین القضاتی با ۶ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه به عنوان رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد و در این انتخابات ۵ رأی سفید اعلام شد.

در ادامه، داوود قربانی با ۶ رأی مثبت و ۵ رأی سفید به عنوان نایب رئیس هیأت رئیسه و علی اصغر غفاری با ۶ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه به عنوان دبیر شورای شهر اراک انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد آجرلو با ۶ رأی مثبت به عنوان رئیس کمیسیون املاک، عباس خسروانی با ۶ رأی مثبت و ۵ رأی سفید به عنوان سخنگوی شورا و محمد عسگری با ۶ رأی مثبت و ۵ رأی سفید به سمت خزانه داری شورای شهر اراک رسید.

در ادامه انتخابات سال دوم دوره ششم شورای شهر اراک عباس خسروانی با ۶ رأی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه شورای شهر اراک انتخاب شد.

محمد عسگری با ۶ رأی مثبت به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و علی اصغر غفاری با ۷ رأی به جایگاه رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی رسید.

در پایان نیز داوود قربانی با ۶ رأی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین پیمان عین القضاتی نیز با ۶ رأی به عنوان رئیس کمیسیون نظارت انتخاب شد.

کد خبر 5553446

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی شورای ششم سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران کرمانشاه مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری همدان مشهد شورای شهر اراک انتخاب شد عنوان رئیس کمیسیون ۶ رأی مثبت ۵ رأی سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟