Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان، درگیری مانوئل فرناندز هافبک جدید تیمش در ترکیه با یک خبرنگار را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ظهر امروز اخباری از سمت رسانه‌های ترکیه‌ای مبنی بر ضرب‌وشتم مانوئل فرناندز خرید جدید سپاهان با یک خبرنگار ترکی در یک کلوپ‌شبانه که منجر به آسیب‌دیدگی آن خبرنگار شده بود را منتشر کردند، اما باشگاه سپاهان با وجود انتشار عکس و فیلم‌هایی از آن درگیری به‌نقل از رسانه‌های ترکی، با تکذیبیه‌ای، آن ادعاها را تماماً رد کرد و در اطلاعیه خود متذکر شد:

«پیرو حواشی ایجاد شده در خصوص مانوئل فرناندز بازیکن تیم فوتبال سپاهان چند نکته حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از پایان اردوی سپاهان در ازمیت ترکیه، مانوئل فرناندز پیش از عزیمت به ایران با اجازه کادر فنی، برای دریافت وسایل خود به استانبول مراجعه نموده و پس از انجام این کار برای صرف شام به رستوران می‌رود.

در هنگام حضور فرناندز در رستوران بر سر حضور این بازیکن اسبق بشیکتاش، بین هواداران بشیکتاش و شخص دیگری درگیری فیزیکی به وجود می‌آید که در این میان فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

با توجه به اینکه فرناندز بازیکن بشیکتاش ترکیه بوده و همیشه از سوی برخی از رسانه‌های این کشور حاشیه‌هایی برای این بازیکن ایجاد می‌شده، این بار نیز حاشیه جدیدی از سوی همان رسانه‌ها برای فرناندز ایجاد شد و بعضی از رسانه‌های داخلی بدون در نظر گرفتن چنین مواردی اقدام به بازنشر این خبر کردند.»

در پایان باشگاه سپاهان وقوع هرگونه درگیری فیزیکی فرناندز و حضور وی در کلوپ شبانه در روزهای گذشته را قویاً تکذیب می‌کند.

کد خبر 593019

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان درگيري ترکیه تکذیب شایعه تکذیبیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مانوئل فرناندز باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان