Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان با بیان اینکه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های راهبردی استان به معاون اجرایی رئیس‌جمهور داده شد، گفت‌: مقرر شد اعتبار مورد نیاز این پروژه ها تامین و در اختیار استان قرار گیرد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امشب درحاشیه  جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های در دست احداث استان که در نهاد ریاست جمهوری به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جلسه امروز طبق برنامه ریزی و با هماهنگی های صورت گرفته در نهاد ریاست جمهوری، با هدف پیگیری برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه‌های در دست احداث استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، افزود: با توجه به وقفه در فرآیند ساخت و تکمیل چند پروژه راهبردی استان مانند سد معشوره، سد تاج امیر و راه آهن لرستان گزارشی از آخرین وضعیت و اهمیت بهره برداری از این پروژه ها و همچنین تاثیر آنها در وضعیت استان به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه دادیم.

وی بیان کرد: در جلسه امروز طی یک گزارش پروژه هایی مهم و کلیدی استان که با تکمیل هر کدام از آنها چند شهرستان و یا حتی تمام استان از آن منتفع خواهند شد به معاون اجرایی رئیس‌جمهور معرفی شدند.  

طرح های پیشران اقتصادی لرستان در مسیر تامین اعتبار/ نقش مهم طرح‌ها در ایجاد اشتغال و توسعه استانسالانه 250 میلیارد تومان اعتبار برای آبخیزداری در استان اصفهان مورد نیاز استاعتبار آبرسانی به شهر همدان از سدتالوار در سفر رئیس جمهوری تصویب شد

زیویار گفت: پس از بررسی هر کدام از طرح‌های معرفی شده به تفکیک مقرر شد اعتبار مورد نیاز این پروژه ها با هدف تسریع در احداث آنها تامین و در اختیار استان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع محرومیت از چهره استان و همچنین خدمات رسانی به مردم، از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای پیگیری تامین اعتبار پروژه های راکد مانده استان و همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی در این راستا استفاده خواهد شد.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد:  در جلسه مذکور خواستارتأمین اعتبار پروژه‌های راهبردی در دست احداث استان شدیم.

انتهای پیام/645/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون اجرایی رئیس جمهور دست احداث استان مورد نیاز پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 

روح الله دهقانی فیروزآبادی٬ معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد پروژه دانشگاهی طراحی هواپیما صحبت کردم؛ نه ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره! اما رسانه استعماری سخنان من را به ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره ربط داد. 

او گفت: کار‌های ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره به صورت جدی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی