Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول دفتر سازمان سراج در حوزه شمال سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص ضرورت برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه "جنگ روایت ها؛ از عاشورای ۶۱تا امروز" نخستین کارگاه از سلسله کارگاه های سازمان فضای مجازی سراج در منطقه سیستان است که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت توجه به فضای مجازی و مقابله با تهدیدها و بهره وری بهتر از ظرفیت‌های این فضا، در سالن همایش سایت قدیم دانشگاه زابل و با همت سازمان فضای مجازی سراج و اداره کل تبلیغات اسلامی استان باتوجه به اهمیت، نیاز جامعه و درخواست گروه های مختلف در منطقه سیستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین دل داده کمالی در توضیح موضوعات مطرح شده و اساتید دعوت شده در این کارگاه افزود: سخنران این کارگاه امام جمعه شهرستان زابل بود که ضمن اشاره به اهمیت توجه به جنگ روایت ها از زمان عاشورا تاکنون، به ذکر مصادیق متنوعی درباره این موضوع پرداخته و کوتاهی های صورت گرفته را بیان کردند.
وی ادامه داد: در ادامه مسوول مرکز استانی فضای مجازی سازمان سراج و ۲ تن از پژوهشگران استان، در این کارگاه به بیان مطالب مختلف در خصوص اهمیت سواد رسانه و توجه به جنگ روایت ها با پیوست تاریخی از زمان عاشورا تا کنون پرداختند.

مسوول دفتر سازمان سراج در حوزه شمال سیستان و بلوچستان افزود: این کارگاه شروع رسمی فعالیت های علمی و تخصصی سازمان فضای مجازی سراج پس از افتتاح دفتر این سازمان در حوزه سیستان است که بزودی تقویم کارگاه‌های مجازی و حضوری و مجموعه برنامه های سراج در حوزه سیستان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: از عموم مردم از جمله دانشجویان، روحانیون و طلاب، فعالان فرهنگی و اجتماعی درخواست داریم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق امر جهاد تبیین و آگاهی رسانی به جامعه و مقابله تهدیدهای دشمن در فضای مجازی یاری‌گر باشند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سواد رسانه ای کارگاه آموزشی زابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سواد رسانه ای کارگاه آموزشی سیستان و بلوچستان سواد رسانه ای کارگاه آموزشی زابل جنگ روایت ها فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود، اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کنشگری خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

"سال ۸۸ در دانشگاه علی‌رغم همه ساختارشکنی‌ها و دیکتاتوری تمامیت‌خواهان علیه بالاترین مشارکت سیاسی مردم اما نه درخواستی بود و نه ما به عنوان فعال دانشجویی موافق حضور نظامی و انتظامی در دانشگاه بودیم.

این اتفاق هرگز رقم نخورد، اما امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود.

تجمع ممنوع است

حمایت جرم‌انگاری می‌شود

تیک تاک فیلتر می‌شود

استاد و دانشجو بازداشت می‌شوند

اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

روشنفکران، بازیگران، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای ایران قرار نیست امروز به رسم ادب پاسخ همدردی و مداخله آنجلینا جولیا در حوادث ایران را بدهند؟

واقعاً این سکوت معنادار و ندیدن این همه تناقض، مضحک نیست؟

کد خبر 748390

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی