Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های گسترده را در حوزه موقوفات اجرایی کرده تا علاوه بر پشتیبانی واقعی از کسب و کارهای دانش بنیان در راستای دست یابی به اهدافی همچون کاهش آسیب‌های اجتماعی، رفع فقر و توسعه جامعه مثمر ثمر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان سرمایه گذاری در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان بخش کشاورزی را یکی از برنامه‌های این اداره کل خواند و گفت: با توجه به اینکه زرارعت و دامداری از محورهای توسعه و اقتصاد گلستان بوده سرمایه گذاری خوبی با محوریت دانش بنیان در بخش کشاورزی و دامداری انجام داده‌ایم.

وی افزود: براساس برنامه مقرر است با افزایش حدود پنج برابری، حدود دو هزار هکتار از اراضی موقوفه زیر کشت گونه‌های جدید زراعی برود و در این مسیر دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

سلیمانی فرد ادامه داد: با تلاش محققان، شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف موفق به تهیه ترکیب جدید و مقرون به صرفه‌ای از جیره غذایی برای دام و طیور شده‌اند که گونه‌های زراعی همچون «تری تیکاله» در آن نقش محوری دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در این جیره جدید که با فعالیت‌های دانش بنیان تهیه شده است، قیمت تمام شده جیره نسبت به جیره‌های متدوال بازار کاهش محسوسی می‌یابد و در نتیجه سودآوری و بهره وری اقتصادی واحدهای تولیدی موقوفه به طرز چشم گیری افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، استان گلستان پنج هزار موقوفه و ۶۴ هزار رقبه دارد که حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد آنها با نیت اطعام دهی و عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) است.

کد خبر 5553640

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شرکت دانش بنیان اوقاف گلستان سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا بارش باران سیل کرمان کرمانشاه مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری همدان مشهد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم. بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم بسیاری از داروهای مورد نیاز از جمله تالاسمی را تامین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بسیار خوبی در تولید داروهای داخلی داشتیم، ادامه داد: بعضاً اعلام می کنند که قصد دارند از داروهای خارجی استفاده کنند نه داخلی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود