Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@05:18:40 GMT

۲۳۶ میلیارد تومان به فامنین اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۲۷۲

۲۳۶ میلیارد تومان به فامنین اختصاص یافت

صمد جلیلوند گفت: ۲۳۶ میلیارد تومان سهم فامنین از سفر رئیس جمهور به شهرستان است که علاوه بر این بحث اعتبارات تأمین آب شهر و روستا‌های شهرستان در سرجمع اعتبارات استانی دیده شده است.

او گفت: در سفر پرخیر و برکت آیت الله رئیسی به استان همدان و وزیر نیرو به شهرستان فامنین مباحثی از جمله احداث شهرک نیروگاه خورشیدی، گرانی نهاده‌های دامی، محل دفن زباله، آسفالت معابر، مجوز احداث مجتمع صنفی و مشکل ناحیه صنعتی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فامنین گفت: همچنین تسهیلات برای واحد‌های تولیدی، لایروبی قنوات، تخصیص پساب به منطقه ویژه جهان‌آباد، مشکل آبرسانی روستایی، مشکل رمپ ورود و خروج و مشکل مسکن مهر از سوی شهروندان شهرستان مطرح شد و نماینده ویژه رییس جمهور دستور پیگیری و اقدام را برای وزارتخانه‌های متبوع صادر کرد.

جلیلوند گفت: وزیر نیرو موضوع رمپ ورود و خروج، مسکن مهر و بخش پیشخور را به صورت تلفنی پیگیری و دستور موضوع‌های مطرح شده و دستور پیگیری داده شد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی » رییس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رئیس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده، ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رئیس دولت سیزدهم در ادامه برای سخنرانی و دیدار با مردم کبودرآهنگ به این شهرستان سفر کرد و پس از آن با حضور در پایگاه شهید نوژه از بخش‌های مختلف آن بازدید و با فرماندهان و افسران پایگاه دیدار کرد.

رئیس جمهور همچنین به صورت سرزده به روستای کردآباد کبودرآهنگ رفت در اجتماع پرشور مردم این روستا صحبت کرد.

دیدار عمومی و گفتگو با مردم شهرستان همدان در سالن ورزشی سردار قاسمی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان بود و پس از جلسات دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران و شورای اداری برگزار شد.

نشست خبری با اصحاب رسانه و اعلام دستاورد‌ها نیز پایان بخش برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان همدان بود.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان‌های تابعه استان همدان سفر کردند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارائه کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور اعتبارت استانی سفر استانی رئیس جمهور رییس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان

در آستانه سفر زائران بیت الله الحرام به حج ،همایش اموزشی توجیحی زائران بیت الله الحرام در استان همدان در سالن ابن سینای همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080039 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی