Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آزمایشگاه فوق در کشور افتتاح گردید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم سید محمد موسوی؛ معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، افتتاح این پروژه را گامی بزرگ در راستای نیل به خودکفایی انجام تست‌های آزمایشگاهی صنعت خودرو در کشور دانست و به نخبگان حوزه صنعت برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات این دستاورد بزرگ را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش مهم آزمایشگاه‌های مرجع استاندارد در کنترل سلامت جامعه و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی بمنظور توسعه صادرات کشور اشاره نمود و خواستار تلاش هرچه بیشتر فعلان این بخش بمنظور ارتقاء شاخص‌های استانداردی با حمایت‌های وزارت صمت گردید.
معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت به دو موضوع حائز اهمیت در تولید کشور اشاره نمود و خواستار تقسیم کار ملی در راستای نوسازی ماشین آلات خطوط تولیدی و راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع کشور که درحال حاضر خلاء حضور آن‌ها وجود دارد، گردید.
ایشان عنوان نمودند، در حال حاضر آزمایشگاه‌های اتصال کوتاه در صنعت برق و مترو، آزمایشگاه‌های انرژی‌های تجدید پذیر، آزمایشگاه‌های گواهی ایمنی خودرو و آزمایشگاه‌های تست تجهیزات شبکه ۵G در کشور فعالیت ندارند و لازم است در راستای تقسیم کار ملی و با حمایت از بخش خصوصی توسط سازمان ملی استاندارد ایران، وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات این کمبود‌ها در کشور مرتفع گردد.
در پایان این مراسم آزمایشگاه سازگاری الکترومغناطیس خودرو که با سرمایه گذاری ۵/۴ میلیون یورو و ۳۰۰ میلیارد ریالی ایجاد گردیده و مانع خروج ارز از کشور می‌گردد، افتتاح گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودرو اتوماتیک وزارت صمت صنعت ماشین آلات وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی