Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که صلاحیت او مشخص نیست و پرونده باز دارد، نباید در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره اعلام رأی پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران گفت: شأنی در ارتباط با مواردی که مردم در امور مختلف شکایت می‌کنند، به مجلس شورای اسلامی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان شکایتی که وجود دارد طرز کار فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان درباره نظارت روی قراردادهای خارجی است و اینکه چگونه بسته می‌شود. آیا یک نفر حق دارد که برود با هر عداد و رقمی قرارداد ببندد و این همه ضرر و زیان متوجه کشور کند؟ ما نسبت به این مسئله در کنار دستگاه‌های نظارتی ورود کردیم و برای ما مسلم بود در پرونده ویلموتس مدیریتی شکل نگرفته است.

وی افزود: با توجه به قطعی شدن رأی ویلموتس تلاش می‌کنیم حقایق پشت صحنه روشن شود و دوستانی که حضور داشتند مقابل مردم پاسخگو باشند. خجالت می‌کشم با مردم درباره این موضوع صحبت کنم. این ضرر مالی در مقابل ضرر اخلاقی، اعتباری و روحی و روانی که به جوانان ما وارد شده، قابل مقایسه نیست. چند میلیون دلار در مقابل ناراحتی که برای جوانان ایجاد کردیم قابل مقایسه نیست. به همین راحتی برای یک نفر که سوء مدیریت و برخورد ناشایست داشته، شرایط را فراهم می‌کنند تا بازگردد. نباید اجازه دهیم این مسیر جلو برود.

رئیس کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: باید بررسی شود کسی که در ارتباط با پرونده شکایت ویلموتس حضور داشته و پرونده مفتوح دارد، شایستگی حضور در انتخابات یا ریاست فدراسیون فوتبال را دارد یا نه. عزیزانی که تصمیم می‌گیرند توجه داشته باشند که نزدیک جام جهانی قرار داریم و نباید شرایطی پیش بیاید که هم چوب بخوریم و هم ریاضت بکشیم. حتماً کسانی که در این مسئولیت قرار می‌گیرد احراز صلاحیت شوند و کسانی که عدم صلاحیت دارند، نباید باشند.

پژمانفر در خصوص اعلام رأی پرونده شکایت ویلموتس و ثبت‌نام مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: انتظار داریم دستگاه قضایی ورود کرده و مستندات را بررسی کند. در به کارگیری افراد باید احراز صلاحیت را توجه کنیم. بحث عدم صلاحیت تا زمانی که حکم قضایی صادر نشود، ثابت نمی‌شود اما معنایش این نیست که صلاحیت دارد. برای موضوع انتخاب یک نفر باید تعیین صلاحیت کنیم. کسانی که در مظان عدم صلاحیت هستند و شائبه دارند از لحاظ بنده به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود حق شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارند. بنابراین، ایشان (تاج) حق شرکت در انتخابات را ندارد. انتخابات در مورد کسانی است که احراز صلاحیت شوند، ولو اینکه پس از بررسی افراد در دادگاه صلاحیت‌شان تأیید شود و اتهامی متوجه‌شان نباشد و در دوره بعدی انتخابات شرکت کنند اما امروز پرونده مفتوح برای این افراد وجود دارد و چون شائبه عدم صلاحیت در خصوص این پرونده و حتی پرونده‌های دیگر دارند، شایستگی حضور در انتخابات ندارند و باید از گزینه‌های دیگر استفاده شود.

نامه اداره مالیات به فدراسیون فوتبال برای پرداخت «مالیات 32 میلیاردی» ویلموتس/ یک حرفِ غیر واقعی دیگر از فدراسیونِ تاج

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تاج فوتبال مهدی تاج فوتبال رئیس کمیسیون اصل نود فدراسیون فوتبال عدم صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی