Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:16:01 GMT

تجلیل از پیرغلامان پیشکسوت اسدآبادی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۹۳۸۷

تجلیل از پیرغلامان پیشکسوت اسدآبادی

حجت الاسلام روح الله رستمی با اشاره به ۲۰ مداح و پیرغلام پیشکسوت در اسدآباد،گفت:تجلیل و تقدیر از پیرغلامان حضرت سیدالشهدای شهرستان به زودی در ایام محرم با حضور حجت الاسلام نظیری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان انجام خواهد شد.

او گفت :به مناسبت ایام محرم مراسمات و برنامه‌های این ایام در شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستورالعمل مشترک ستاد کرونای کشور و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخت ۷۲ دیگ نذری در شهر پالیز، برپایی دسته‌های عزاداری هشتم، نهم و دهم هیئات مذهبی، پویش هر خانه یک حسینیه و هر خانه یک پرچم را از جمله برنامه‌های این شهرستان در ایام محرم برشمرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت:طرح حماسه هیئات در پرداختن به آسیب‌های اجتماعی نیز در دست پیگیری است ضمن اینکه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و فرماندار اسدآباد نیز از هیئات و برنامه‌های دهه محرم شهرستان سرکشی خواهند داشت.

او همچنین از اعزام روحانی به روستا‌های فاقد روحانی این شهرستان در ایام ماه محرم خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌های اسکان مبلغین در روستاها، تقاضای ۱۲ روحانی مناسبتی از خارج از شهرستان داشته‌ایم، اما در تلاش هستیم از طریق اعزام روحانیون موجود شهرستان که مشکل اسکان ندارند اغلب روستا‌های فاقد روحانی را پوشش تبلیغی دهیم.

رستمی گفت: تاکنون ۱۱۲ هیات مذهبی اسدآباد ثبت سامانه طوبی شده که از این تعداد، ۱۸ هیات مربوط به خواهران و مابقی به هیئات برادران در شهر و روستا اختصاص دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰مداح اسدآبادی عضو کانون مداحان این شهرستان هستند، گفت: در حال حاضر از این تعداد مداح سطح شهرستان ۱۱۸ مداح شامل ۱۵مداح خواهر و ۱۰۳ مداح برادر ثبت سامانه طوبی هستند که از این تعداد ۲۰ مداح برادر جزو مداحان پیشکسوت به شمار می‌روند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیرغلامان حسینی ایام محرم هیات های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام گل و گلاب در کاشان گفت: ۶۰۰ هکتار از اراضی کاشان به کشت گل‌محمدی اختصاص دارد. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام گل و گلاب در منطقه کاشان اظهار داشت: با فرا رسیدن این ایام عطر خوش گل محمدی در این منطقه پیچیده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

وی گفت: از میزان حضور گردشگران در ایام گل و گلاب در اردیبهشت و خرداد باید گفت که بیش از 2 میلیون گردشگر در کاشان ویژه این ایام حضور پیدا می‌کنند و سال‌های گذشته همین میزان گردشگر را کاشان پذیرایی کرد.

وجود 33 هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور

محمدی فشارکی ضمن اشاره به برگزاری جلسات خدمات سفر تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایام گل و گلاب در شهرستان کاشان دارند و از تمامی مردم و گردشگران داخلی و خارجی برای حضور در کاشان دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم