Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زمانی روز .سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند هوشمندسازی نانوایی های شهرستان ری با قوت ادامه دارد و اکنون بیش از دو سوم آنها به کارت خوان های اعتباری مجهز شده اند.

وی یادآورشد: این روند تا زمان رفع نواقص آزادسازی قیمت آرد و اتمام ارائه آرد به قیمت های قبلی و آغاز عرضه با نرخ جدید ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی اظهارداشت: به زودی تمامی ۷۰۰ نانوایی شهرستان به سیستم کارت اعتباری مجهز و هوشمند می شوند و در طی این روند نواقص آن نیز ارزیابی و اصلاح می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری هوشمندسازی نانوایی ها را زمینه ساز قانونمندسازی فروش نان، جلوگیری از تخلفات و اسراف و شفاف سازی عملکرد نانوایی ها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که از زمان آزادسازی نرخ نان برای نانوایی ها غیر دولتی به ثبت رسیده مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد و نان، سبک بودن چانه ها و کم فروشی بوده است.

زمانی از تشدید نظارت ها و بازرسی ها خبر و ادامه داد: در کنار استفاده از توان نیروهای بسیج برای بازرسی، افرادی نیز در بخشداری ها برای کمک به نظارت و بازرسی آموزش می بینند تا در مقابل سودجویی ها به موقع ورود داشته باشند.

برچسب‌ها شهرستان ری آرد ری نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری آرد ری شهرستان ری آرد ری نانوایی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد