Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن علیدادی سلیمانی گفت: در شرایط جنگ ترکیبی دشمن علیه ماست و فصای رسانه ای آنها، علیه ما کار می کنند و برخی به اسم دفاع از ارزش، انقلاب و مردم گاهی در زمینی قرار می گیرند که زمین دوست نیست؛ لذا هوشمندی خواص، رسانه ها و شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند خنثی کننده توطئه های علیه ما باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن عرض تسلیت ایام ماتم و غم سرور و سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام گفت: در ایامی قرار داریم که سالهاست دوستداران اهل بیت علیه السلام را در غم فرو می برد و هر چه که جلوتر می رویم ایام محرم و تجلیل از امام حسین علیه السلام و یاران ایشان پررنگ تر می شود.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: در روزهایی قرار داریم که مربوط به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که این نهاد، یکی از نهادهای مؤثر، مهم و با وظیفه سنگین و حساس است.

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: مهمترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین و تجلیل انقلاب است، انقلابی که امام خمینی(ره) با کمک مردم با رشادت به پیروزی رساندند؛ بنابراین این نهاد باید فرهنگ نظام و انقلاب را نسل به نسل منتقل کنند؛ چرا که با نسلی مواجه می شوند که آنها انقلاب را درک نکرده اند، لذا رسالت شورا، رسالت بزرگی است.

وی ابراز کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات نقش حساسی دارند به ویژه در تاریخ نهضت و انقلابی که در داخل امت اسلامی، نهضتی مانند، نهضت امام حسین علیه السلام رقم خورده است که دو اردوگاه متفاوت به ما نشان داده می شود و درس این است که جریان اصلاح گرایی مراقبت می خواهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیامبر(ص)، اسلام را که عصاره ای از همه مامؤریت هایی است که خداوند به انبیا داده است، نتیجه اش شد آنچه که در مدینه با محوریت نبی اسلام(ص) رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با طرح این سوال که چرا در جغرافیای اسلام، عاشورا اتفاق افتاد، عنوان کرد: یک دلیل آن است که تعدادی تحلیل درستی از اوضاع نداشتند، واقعا دچار اشتباه شدند و محاسباتشان غلط از آب درآمد و از سر جهالت در اردوگاه باطل قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: باطل از حق تغذیه می کند و از حق بهره می گیرد ولی حق را از بین می برد؛ باطل سر و صدا بسیار دارد و سعی می کند ظاهر خود را  پر رنگ تر نشان دهد؛ بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید انقلاب امام راحل را همان گونه که است معرفی کند.

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: دلیل دیگر چرایی حادثه کربلا این بود که این موضوع شبهه علمی نبود؛ برخی امام را خوب می شناختند، جایگاه امام را خوب می دانستند؛ اما شهوت عملی و هوا و هوس به آنها اجازه نمی داد به فهم خود عمل کنند.

وی ابراز کرد: کسانی در اردوگاه مقابل امام حسین علیه السلام قرار گرفتند که در اردوگاه امام علی علیه السلام، رزمنده بودند و جزو رزمندگان قوی امیر المومنین علیه السلام در جنگ های سه گانه بودند؛ اما در اردوگاه یزید قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به شرایط امروز جامعه اظهار کرد: در شرایط جنگ ترکیبی دشمن علیه ماست و فصای رسانه ای آنها، علیه ما کار می کنند و برخی به اسم دفاع از ارزش، انقلاب و مردم گاهی در زمینی قرار می گیرند که زمین دوست نیست؛ لذا هوشمندی خواص، رسانه ها و شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند خنثی کننده توطئه های علیه ما باشد.

حسین انجم شعاع ضمن عرض تسلیت ایام عزای اباعبدالله علیه السلام و با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد برای ساماندهی مراسم های انقلاب و محیا کردن بستر حضور مردم تشکیل شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: چرا برخی که لیبرال و از اعضای نهضت آزادی بودند، می گفتند که ما حکومت می کنیم؛ اما نظر امام راحل و بزرگان دین این بود که مردم در صحنه باشند و از دستاوردهای نظام پشتیبانی کنند؛ بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در این نهاد دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی، تشکلات مردمی و غیره حضور دارند، اظهار کرد:  یکی از کارهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که در کنار برگزاری مراسم ها به محتوا و فرهنگ مراسم نیز می پردازد؛ چرا که اگر این کار را انجام ندهیم نسل آینده با این فرهنگ بیگانه می شوند و همچنین در کنار برگزاری مراسم از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای باید استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی استان کرمان علیه السلام علیه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها