Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:49:08 GMT

گزینه جانشینی پوگبا در یوونتوس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۹۸۵۳

گزینه جانشینی پوگبا در یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت طولانی مدت پل پوگبا، یوونتوس برای جذب یک هافبک جدید اقدام کرده و نام های زیادی در روزهای اخیر برای انتقال به این تیم مطرح شده است. میرالم پیانیچ پس از دوران کابوس وار در بارسلونا خودش را به بیانکونری پیشنهاد داده، اما یوونتوس به دنبال گزینه ای آماده تر است و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد نام لئاندرو پاردس به عنوان هدف شماره یک مکس آلگری مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود این هافبک 28 ساله نیز پس از اینکه در لیست فروش پاری سن ژرمن قرار گرفته، خواهان بازگشت به سری آ شده است.

پاردس فصل گذشته تنها 14 بازی در لیگ برای پی‌اس‌جی انجام داد و مصدومیت های متوالی باعث شد او فرصت چندانی برای درخشش در تیمش نداشته باشد. حتی انتصاب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید نیز تغییری در آینده این ستاره آرژانتینی ایجاد نکرده و جدایی پاردس از پاری سن ژرمن قطعی شده است. هدف این هافبک جنگنده قرار گرفتن در لیست نهایی آلبی سلسته برای جام جهانی 2022 است و انتقال به یوونتوس و حضور در ترکیب ثابت می تواند این هدف را محقق سازد.

با مصدومیت پل پوگبا و احتمال دوری طولانی مدت این ستاره فرانسوی از میادین، سرمربی بیانکونری در حال حاضر تنها آدرین رابیو، آرتور ملو و مانوئل لوکاتلی را در اختیار دارد و لئاندرو پاردس احتمالا خیلی زود به ترکیب ثابت مکس آلگری اضافه خواهد شد.

یوونتوس می خواهد این ستاره آرژانتینی را به صورت قرضی با گزینه خرید جذب کند و با توجه با پایان قرارداد او در سال 2024، بعید است پاریس مشکلی با این انتقال داشته باشد. بی تردید این آخرین فرصت باشگاه فرانسوی برای جبران بخشی از 47 میلیون یورویی است که آنها در ژانویه 2019 به زنیت سن پترزبورگ برای جذب پاردس پرداخت کردند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لئاندرو پاردس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

کد خبر 849369 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد