Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سپاس زاده می‌گوید:  در پی ادامه بارش‌های مونسونی و رعد و برق شدید در باغملک و بخش صیدون ، اوضاع در این بخش بحرانی است و روستا‌های بن شوار، سرآسیاب، تنگ چویل و بَروِل کاملا زیر آب رفتند که اهالی در حال تخلیه آب از منازل هستند.

او ادامه داد: در بخش صیدون جنوبی با جمعیت حدود ۱۴ هزار نفر از ابتدای بارش‌ها آب قطع شده که در حال حاضر هماهنگی‌ها برای آبرسانی با تانکر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار صیدون گفت: ریزش ساختمان در بخش صیدون نداشتیم، اما چند خانوار به دلیل قرارگیری منازل در مناطق پرخطر و سیلاب مجبور به  تخلیه آن‌ها  شدند.

آقای سپاس زاده گفت: تاکنون تلفات جانی و  آسیب دام  گزارش نشده البته به دلیل قطع آنتن دهی هنوز از عشایر در ارتفاعات خبری در دست نیست.

بخشدار صیدون  می‌گوید: بیش از نیمی از زمین‌های کشاورزی در بخش صیدون و روستا‌های تابعه آسیب دیده و بیشتر خسارت‌ها مالی است.

او ادامه داد: کارشناسان مسکن، جهاد کشاورزی و راهداری در حال برآورد خسارات وارده به بخش صیدون هستند و هنوز ارزیابی کلی انجام نشده.

ابراهیم سپاس زاه گفت: راه روستایی  حوزه تنگ چویل و ۸ روستای دیگر قطع است  که نیرو‌ها در حال بازگشایی مسیر‌ها هستند.

 بارش باران و سیل در هفتم مرادماه امسال در بخش صیدون باعث تلف شدن بیش از ۸٠ رأس دام شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش شدید باران قطع آب بخش صیدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:این حادثه عصر امروز در محور صیدون -_امامزاده عبدالله به وقوع پیوست. 

مهدی عظیمی فر افزود:در این حادثه ون حامل ۹ نفر از کارکنان این سازمان که برای زیارت و کوهپیمایی عازم منطقه امامزاده عبدالله بودند به دره سقوط کرد. 

وی ادامه داد:بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند و ۷ نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمامی اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد:صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق با حضور در شهرستان باغملک در بیمارستان ضمن عیادت، پیگیر درمان مصدومان شد.

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • ۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل