Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:02:31 GMT

پالایش گاز ایلام چقدر مالیات ارزش افزوده پرداخت کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۹۹۸۷

پالایش گاز ایلام چقدر مالیات ارزش افزوده پرداخت کرد؟

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از پرداخت ۳۰۴ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال مالیات برارزش افزوده فروش محصولات بابت سال ۱۴۰۰ بصورت مستقیم و غیرمستقیم به حساب امورمالیاتی ایلام خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی، شرکت گاز ایلام، «روح اله نوریان» با بیان اینکه سال مالی ۱۴۰۰ این مبلغ به صورت مستقیم و غیر مستقیم به حساب امور مالیاتی استان ایلام واریز شده است، افزود: پرداخت اینگونه مالیات ها و ارزش افزوده صرف پروژه های عمرانی در سطح استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال بصورت مستقیم و ۱۸۵ میلیارد ریال به صورت غیر مستقیم توسط پیمانکاران واریز شده است، اظهار داشت: مالیات بر ارزش افزوده فروش محصولات این واحد صنعتی در سال گذشته نزدیک به ۳۰۵ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال آن به صورت مستقیم به حساب امور مالیاتی واریز و مابقی  توسط پیمانکاران ارائه کننده خدمات این پالایشگاه پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پرداخت اینگونه مالیات ها باعث رشد پروژه‌های عمرانی در اقصی نقاط استان می‌شود، تصریح کرد: شرکت پالایش گاز ایلام هر ساله با پرداخت مالیات و ارزش‌افزوده به رشد و توسعه استان کمک می کند.
نوریان با اشاره به اینکه در اجرای ماده ۱۷ قانون مالیات ارزش افزوده، این شرکت هرساله به حساب امور مالیاتی استان واریز می کند، گفت: در سه ماهه اول سال جاری نیزمالیات بر ارزش افزوده فروش محصولات تولیدی این پالایشگاه ۴۵ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال بوده که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به حساب امورمالیاتی ایلام واریز شده است.
نوریان از پرداخت ۳۸ میلیارد ریال بابت عوارض آلایندگی  این واحد صنعتی در سال گذشته خبر  داد و افزود: در سه ماه اول سال جاری نیز ۵ میلیارد ریال بابت عوارض آلایندگی به حساب سازمان امور مالیاتی استان واریز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام شرکت گاز مالیات بر ارزش افزوده مستقیم به حساب امور پالایش گاز ایلام صورت مستقیم واریز شده امور مالیاتی میلیارد ریال ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر