Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد از رفتار کریستیانو رونالدو در یک شنبه شب پس از بازی مقابل رایو وایکانو به شدت عصبانی شد و رفتار او را الگویی بد برای تیم دانست.

داستان از این قرار است که رونالدو پس از مدت‌ها به زمین فوتبال بازگشت و در بازی تیم دوم منچستریونایتد مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو 45 دقیقه اول بازی در زمین حضور داشت و در نیمه دوم توسط تن‌هاگ تعویض شد. با این حال او تا پایان مسابقه در کنار تیم نماند و خیلی زود و در دقیقه 80 اولدترافورد را به مقصد خانه ترک کرد.

اریک تن هاگ که از زمان حضورش در منچستریونایتد قصد دارد تیم را یکپارچه کند و یک هارمونی خوب در بین ترکیب ایجاد سازد، به نقل از سان از رفتار رونالدو خیلی خوشحال نشد.

نشریه انگلیسی نوشت: با اینکه باشگاه کریستیانو را به دلیل خروج زود هنگام جریمه نکرده ولی از رفتار او نیز بسیار عصبانی شده است. یک فرد در باشگاه به ما گفت که منچستریونایتد از رفتار رونالدو ناراحت شده زیرا معتقد است شکل و شمایل خوبی برای باشگاه ندارد.

رونالدو یک ماه پیش از باشگاه منچستریونایتد تقاضای خروج کرد و حتی تور پیش فصل این تیم در کشورهای تایلند و استرالیا را نیز از دست داد. با این حال نتوانست تیمی را مجاب کند تا او را به خدمت گیرد. هنوز مشخص نیست که آینده رونالدو در کدام تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رونالدو کریستیانو رونالدو منچستریونایتد تن هاگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!