Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:32:20 GMT

پرداخت کمک هزینه تحصیلی ترم تابستان به دانشجویان شریف

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۵۱۲

پرداخت کمک هزینه تحصیلی ترم تابستان به دانشجویان شریف

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان ثبت نام اعطای کمک هزینه تحصیلی در ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان دانشگاه شریف اعلام شد.

دانشجویان متقاضی (با اولویت ساکنین خوابگاه در ترم تابستان جاری) می‌توانند برای ترم تابستان سال تحصیلی جاری تا پایان روز ۱۹ مرداد ماه، نسبت به تکمیل فرم درخواست الکترونیکی اقدام کرده و کلیه مدارک و مستندات مربوطه را به صورت الکترونیکی از طریق آدرس stu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sharif.ir ارسال کنند.

در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف و به منظور اعتلای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری، طرح حمایت از دانشجویان متقاضی در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب‌تر با حمایت خیرین توسط «بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف» اجرا می‌شود.

با توجه به اینکه بعضی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف علیرغم داشتن ظرفیت علمی خوب، به دلیل مشکلات اقتصادی نیاز به حمایت دارند، لذا با نیت خیرخواهانه خیرین و همیاران دانشگاه، این طرح با هدف حمایت از دانشجویان متقاضی، طراحی و اجرا می‌شود.

کد خبر 5553800 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف وام دانشجویی اطلاعیه دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران انتخاب رشته وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش مهارتی دانشگاه ها غلامرضا حسن زاده خوابگاه دانشجویی ترم تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند