Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، برد پیت شب پیش در فرش قرمز نخستین پیش‌نمایش فیلم جدیدش «قطار سریع‌السیر» حضور یافت و در مصاحبه‌هایی کوتاه با رسانه‌ها شرکت کرد.

در «قطار سریع‌السیر» برد پیت در نقش قاتلی بازی می‌کند که ناخواسته در قطاری که پر از قاتلان خطرناک است حضور می‌یابد و در نهایت معلوم می‌شود همه آنها یک وظیفه دارند و همه چیز از کنترل خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید لیچ کارگردان «دد پول ۲» و «بلوند اتمی» این فیلم را کارگردانی کرده است.

برد پیت در مصاحبه با ورایتی گفت این فیلم یک اکشن کمدی است که او تا به حال سابقه حضور در آن را نداشته اما صحنه‌های خطرناک را به بدل‌کار واگذار کرده است و صحیح و سالم از صحنه‌ها بیرون آمده است، اما بقیه بازیگران همین قدر خوش‌شانس نبوده‌اند.

او گفت: من و دیوید [لیچ] همیشه از طرفداران بزرگ جکی چان بوده‌ایم و ده‌ها سال داشتیم درباره او و فیلم‌هایش حرف می‌زدیم. او به نوعی باستر کیتون ماست. او بسیار با استعداد است و باید خیلی بیشتر از این مورد توجه واقع شود.

پیت در گفت و گو با ددلاین هم در پاسخ به پاسخی درباره بازنشستگی با تعجب گفت اصلاً چنین قصدی ندارد. وی با واکنشی تقریباً طنزآمیز گفت: نه … فکر کنم باید روی کلماتم بیشتر کار کنم. در ادامه وی گفت: من فقط گفتم میانسالی را پشت سر می‌گذارم و می‌خواهم درمورد نحوه انجام هر کاری- حالا هر چه باشد- بیشتر فکر کنم.

وی افزود: هیچ وقت آدمی نبودم که بخواهم یک برنامه مثلاً ۵ ساله داشته باشم. فقط هر چیزی را که برای آن زمان مناسب ببینم انجام می‌دهم. هنوز هم همین طور عمل می‌کنم.

برد پیت به تازگی در مصاحبه‌ای با مجله «جی کیو» گفته بود فکر می‌کند وارد سومین دوره و آخرین دوره از حرفه‌اش شده است. این جمله موجب برداشت‌های مختلفی شده بود که برخی از آن به عنوان بازنشستگی یاد کردند.

دیوید لیچ «قطار سریع‌السیر» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته کوتارو ایساکا بر مبنای فیلمنامه زاک اولکویچ کارگردانی کرده است. آرون تیلور جانسون، جوی کینگ، برایان تایری هنری، اندرو کوجی، هیرویوکی سانادا، مایکل شانون، بنیتو آ مارتینز اوکاسیو، ماسی اوکا، لوگان لرمن، کارن فوکوهارا، ساندرا بولاک و زازی بیتز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم توسط کلی مک کورمیک، لیچ و آنتوان فوکوا تهیه شده و از جمعه ۵ آگوست در سینماها اکران می شود.

کد خبر 5553818

منبع: مهر

کلیدواژه: برد پیت جکی چان فیلم اکشن محرم 1401 روایت محرم تئاتر ایران شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی حبیب الله صادقی عاشورا حسینیه مهر تماشاخانه ایرانشهر شبکه نسیم خورشید کاروان فیلم کوتاه خانه هنرمندان ایران تعزیه خوانی برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه نهم قرار دارد و شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ از دست داده، روز پنجشنبه موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را در ضربان پنالتی شکست بدهد و به دور بعد صعود کند و به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات تبدیل شود.

حسن جعفری در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که در نیم‌فصل دوم آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم و این برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. جو تیم و رابطه اعضای تیم با کادر فنی از نتایج و عملکردی که داریم هم اهمیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: در لیگ شاید در میانه جدول قرار داریم اما انگیزه همه بچه ها این است که نشان بدهیم لیاقت و شایستگی ما این نقطه از جدول نیست و تلاش کردیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. به رکوردها و آمار و ارقام هیچ توجهی نداریم و فقط تلاش می کنیم با تمرکز و آرامش بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان مس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی سعی می‌کنیم منطقی و گام به گام به جلو نگاه کنیم. دو بازی سخت مقابل دو تیم لیگ برتری را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم. فکر می‌کنم بازی مقابل پیکان را برای خودمان سخت کردیم، در حالی که می‌توانستیم خیلی راحت در ۹۰ دقیقه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: این حتما تجربه خوبی است که بدانیم از دست رفتن فرصت‌ها ما را به زحمت می‌اندازد. حضور هواداران انرژی زیادی به ما داد و فکر می کنم می توانیم این مسیر را در هر دو جام با قدرت ادامه بدهیم.

جعفری در خصوص محرم نویدکیا نیز عنوان کرد: در مورد آقای نویدکیا به نظرم بهتر است من چیزی نگویم، چون عملکرد و نتایج ما گویاست و حرف نگفته‌ای باقی نمانده. فقط شخصیت و آرامش آقا محرم و کادر باعث شده حال همه تیم خوب باشد و این بهترین اتفاق ممکن برای ما بود.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • تفال به حافظ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خیال روی تو در هر طریق همره ماست...
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند