Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:49:18 GMT

دستگیری عاملان آدم ربایی مسلحانه در رودان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۹۸۳

دستگیری عاملان آدم ربایی مسلحانه در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو نفر از عاملان آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان رودان، خبر داد.

به گزارش ایمنا، چهار فرد مسلح ناشناس یک مرد از اهالی روستای کمیز بخش مرکزی شهرستان رودان را از جلوی مغازه خود با تهدید سلاح گرم ربودند. لحظه ربوده شدن این فرد توسط دوربین‌های مداربسته مغازه ثبت و تلاش پلیس برای دستگیری آدم‌ربایان و آزادی گروگان آغاز شد و با گذشته بیش از یک هفته از این اتفاق، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان آدم‌ربایی و آزادی فرد ربوده شده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و اجرای طرح مهار مشخص شد که متهمان پس از آدم‌ربایی قصد خروج از شهرستان رودان و فرار به یکی از استان‌های مرکزی کشور را دارند که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی نیروهای امنیتی، دو نفر از متهمان حین خروج در ایست و بازرسی فاریاب شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: با دستگیری آدم‌ربایان، فرد ربوده شده نیز در کمال صحت و سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان انگیزه متهمان را اختلاف مالی و ملکی با فرد ربوده شده اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس با مجرمان و مخلان نظم عمومی برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 593124

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران آدم ربایی آدم ربایی در ایران مجازات آدم ربایی آدم ربایی در تهران آدم ربایی و سرقت علت آدم ربایی جرم آدم ربایی شکایت برای آدم ربایی فرمانده انتظامی هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت