Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید و احتمال طوفان گرد و خاک در مناطق مرز شرقی برای روز‌های آینده تا پایان هفته وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزش باد و گاهی گرد و خاک و در برخی مناطق مرز شرقی وزش باد شدید و احتمال طوفان گرد و خاک برای روز‌های آینده تا پایان هفته وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان خراسان جنوبی بیان کرد: دمای هوا نیز تا جمعه تغییر محسوسی ندارد. برای شنبه و یکشنبه هفته آینده حدود 3 تا 5 درجه سلسیوس افزایش دما در منطقه قابل پیش‌بینی است.

وزش باد شدید و نفوذ گرد و غبار در راه استان چهارمحال و بختیاری استهواشناسی ایران 1401/03/31؛ گردوخاک 18 استان را در بر می‌گیرد/ هشدار وزش بادهای شدیدپیش‌بینی وزش باد شدید و گرد و غبار به استان کرمانشاه/ گروه‌های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند

وی افزود: در شب و روز گذشته سربیشه با کمینه دمای 13 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر و دهسلم با بیشینه دمای 43 درجه گرمترین نقطه استان است.

کارشناس هواشناسی استان خراسان جنوبی بیان کرد: تغییرات دما در مرکز استان بین 17 تا 35 درجه است.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزش باد شدید خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، یادآور شد: روز جمعه نیز بارش ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

سلطانی تاکید کرد:‌ با توجه به ماهیت رگباری بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

وی اظهار داشت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای خنکتری را پیش رو خواهیم داشت.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هشت و ۲۷ درجه، ابهر هشت و ۲۶، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار هفت و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند