Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی انتخابی تیم سنگ‌نوردی خراسان رضوی در گرایش سرعت در ۲ گروه دختران و پسران در رده سنی ١٣ تا ١۵ سال روز یکشنبه ۹ مرداد در سالن انقلاب نیشابور برگزار و در پایان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

در بخش دختران ریحانه بینافر و نرگس خاکباز از نیشابور و زهرا محمدپور از مشهد به عناوین برتر دست یافتند و در بخش پسران نیز یوسف اردمه، ابوالفضل محمدی و امیر علی سلیمانی هر سه از نیشابور به بهترین رکورد رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در مسابقات المپیاد کشوری معرفی می‌شوند.

برگزاری آزمون درجه ۳ سنگنوردی با حضور مدرسان فدراسیون

طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی و هیات خراسان رضوی آزمون مربیگری درجه سه سنگ‌نوردی با حضور ناظر و مدرسین فدراسیون از ۷۲ شرکت‌کننده از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، مرکزی، زنجان، گیلان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این آزمون در منطقه اندرخ و طبیعت آن برگزار و در این دوره ضمن اخذ آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان، آزمون‌های عملی در هشت کارگاه مجزا نیز امتحان گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنگ نوردی مربیگری درجه 3 فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد