Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا جمالی مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام گفت: درآستانه ماه محرم به همت بسیج سازندگی، مدیریت آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی عمار تعداد ۴۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان حاشیه شهر و روستا‌های کم برخوردار توزیع شد.

او افزود: گروه جهادی عمار، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از ابتدای شیوع کرونا آغاز و تاکنون بیش از ۱۹ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده و بنا دارد به صورت مستمر ادامه دهد که امید است خیران نیز در این زمینه ما را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام ادامه داد: نذر پویش اکرام حسینی، اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه محرم در دستور کار است که امیدواریم بتوانیم در این ماه به مردم و نیازمندان شهرستان خدمت کنیم.

جمالی بیان کرد:خادمان قرارگاه فرهنگی جهادی عمار، نذر‌های مردم را در قالب طرح‌های اطعام، اکرام و احسان حسینی سامان دهی و ماسک و اقلام بهداشتی، بسته‌های معیشتی و غذای گرم را تهیه و سپس بین نیازمندان توزیع می‌کنند که ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) می‌توانند با روش‌های مختلف در این قرارگاه مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ۱۴۰۱ توزیع غذای گرم بسته معیشتی بین نیازمندان جهادی عمار غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس