Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زیدوند روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: یک هکتار زمین با ظرفیت یک هزار نفر برای این مرکز پیش بینی شده ، هرچند شمار افراد معتاد استان این تعداد نیست اما برای آینده در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: مرکز نگهداری ماده ۱۵ به عنوان مرکز بزرگ برای نگهداری معتادان متجاهر در استان مرکزی فعال است و به نوعی مرکز ماده ۱۶ در استان غیرفعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: شهرداری و بهزیستی در موضوع معتادان متجاهر مکلف به راه اندازی مرکز ماده ۱۶ هستند و استان مرکزی اکنون این مرکز را ندارد، اما پیگیری‌ها برای ایجاد این مرکزی درحال انجام است تا مجوز آن از کمیته کشوری دریافت شود.

زیدوند افزود: برای راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ اعتبارات چشمگیری نیاز است که استانداری مرکزی در جذب آن از محل اعتبارات ملی اقدامات موثری انجام داده است. 

وی اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری به استان مرکزی اعتبارات چشمگیری در ۲ ردیف تهیه لوازم توانبخشی و تکمیل مرکز خیریه خانه‌میران پیشنهاد شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: مرکز خیریه خانه‌میران در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید که حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

زیدوند بیان داشت: شهرداری ها متولی راه‌اندازی و مدیریت گرمخانه‌ها هستند و بهزیستی در این راستا در اراک ۲ شلتر ویژه نگهداری زنان و مردان دارد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی در ادامه گفت: ۲۴ طرح اشتغالزایی در هفته بهزیستی استان مرکزی به بهره برداری رسید که شامل مرکز توانبخشی، پنج مرکز روزانه، مرکز شبانه روزی بیماران مزمن، گروه همیاران زنان سرپرست خانوار و ساختمان مرکز حمایتی آموزش کودکان کار خیابانی است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.
 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی اداره کل بهزیستی استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اداره کل بهزیستی استان مرکزی اراک استان مرکزی اداره کل بهزیستی استان مرکزی اداره کل بهزیستی استان مرکزی راه اندازی ماده ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند

سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علاقمندان به سینمای مستند و همکاری با مرکز گسترش می‌توانند از 17 اردیبهشت 1403 با ورود به سامانه ثبت طرح درdefc.ir (بخش تولید) طرح خود را ثبت کنند.

پیگیری وضعیت بررسی طرح‌ها و نتایج در سامانه مرکز و صفحه شخصی امکانپذیر است.

اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار به شرح زیر است:
 

خانواده و جمعیت
محیط زیست، مدیریت انرژی، حیات وحش
طرح مسائل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری
پیشرفت و تولید در کشور

بدیهی است طرح‌هایی که در قالب این اولویت‌ها نباشند اما با معیارهای تولید و حمایت در مرکز گسترش همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد.

همچنین طرح‌هایی که دارای دمو باشند، در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال