Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: برخورد با مسببان پرونده ویلموتس کار من نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از ۳۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی ورزش کشور با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره کارت زرد مجلس اظهار داشت: نظری که اعضای مجلس داشتند برای ما هم محترم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحاتی که برای سوال دادم، خیلی ها گفتند قانع شده ایم. سوال این بود که قانون وزارت ورزش در شهریور ۹۹ قطعی شده و ۱۰ مهر ابلاغ به رئیس جمهور شده که نوشته شده طی ۶ ماه آیین نامه ها تدوین شود تا سپس در تصویب هیات دولت و مجلس به وزارت اجرا شود. وقتی ۱۱ ماه پیش کار را شروع کردیم متوجه این تکلیف شدیم و پیگیری کردیم و تعامل و دفاع داشتیم. فرایند وجود دارد.

وی افزود: وقتی آمدیم، این ۶ ماه گذشته بود. دولت قبل هم مکاتبات کرده و تحویل کمیسیون های مربوطه به دولت داده اما مطالعات طول کشیده. معمولا طول کشیدن این آیین نامه ها مرسوم است. ۲ آیین نامه ماده ۸ و ۶ مانده بود که کار حقوقی‌اش انجام شده. این اتفاق در کمیسیون فرهنگی از یکی ۲ ماه پیش مطرح شد و ما تسریع کردیم. ۹ مرداد در هیات دولت پیگیری کردیم. چیزی که در سوال نبود، مباحث دیگری بود مثل ظرفیت‌های این قانون. ۷ دقیقه برای قسمت دوم ماند که کسالت داشتم اما به احترام نمایندگان حرف زدم که ظرفیت‌هایی هست و دنبالش هستیم. به دنبال رشته های جدید و صدور یا لغو پرونده باشگاه ها هستیم. من وزیر همه چیز ورزش هستم، آموزش و پرورش و شهرداری و همه جا.

سجادی با تاکید بر اتفاقات مثبت ورزش ادامه داد: اتفاقات خوبی در ورزش رخ داده و ما خوب ورزش را می‌گوییم. دنبال عیب بگردیم هر باغچه ای را تکان بدهی، عیب هست. مردم ما ظرفیت شنیدن مطالب منفی را دیگر ندارند. اگر رویم می‌شد در سرکار می‌خوابیدم، چون وقت کم است. من در قرنطینه کار می‌کردم و درد می‌کشیدم. با مسکن خودم را نگه می‌دارم.

برخورد با مسببان پرونده ویلموتس کار من نیست

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پرونده ویلموتس گفت: ویلموتس را پریشب تببین کردم که سونامی است. منظورم با افراد خاصی نیست. اگر وزیر کار را سمبل کند، خوب نیست. موضوع بیت المال است و دور زدن مردم درست نیست. سوال‌کننده گفت ویلموتس این اتفاق را رقم زده و مسببان آن ثبت نام کرده‌اند. من اختیار ندارم و از نظر قانونی نمی‌توانم ورود کنم. اجازه نمی‌دهم به کسی چیزی بگویم. تنور انتخابات باید گرم باشد اما ما از اتفاق ویلموتس که راضی نیستیم. باید پیگیری کنیم، چه پرداخت پول و چه برخورد با مسببانش که کار من نیست. به مجلس و نمایندگان اعتماد دارم و با رای‌شان احترام می‌گذارم. آرا ۱۲۰ در برابر ۱۱۲ شد که اگر ۲ یا ۳ مثبت بود، با هم نزدیک می‌شد.

سجادی درباره وضعیت نابسامان تیم فوتبال امید تاکید کرد: به عنوان یک ایرانی آرزو دارم تیم امید به المپیک برود. مسئولم و پاسخگو. مهدوی‌کیا به من گفت در ماه رمضان هیچ جا به من زمین نمی‌دهند که من زمین شماره یک آزادی را هماهنگ کردم. چیزی که به عقلم می‌رسید، انجام وظیفه کردم. از این مسئله خیلی متاسف شدم که همکاری خوبی وجود نداشته. از سمت فدراسیون چیزی به ما اعلام نشده و من خبر را از اخبار شنیده‌ام. نمی‌توانم اعلام موضع کنم. با ماجدی هم هنوز صحبتی نکرده‌ام و نامه ای نیامده. در هر صورت متولی امر فدراسیون است و ما مثل تثبیت اسکوچیچ به کارشناسی‌شان احترام می‌گذاریم اما علت آن برای ما مهم است. مسابقات مهم آتی  ساده نیست. ممکن است در جدول اتفاقاتی رخ بدهد. همانطور که از هندبال بانوان خوشحال شدیم، الان ممکن است اختلالی پیش بیاید.

دولت مخالت کاندیداتوری ام در انتخابات کمیته است

سجادی در پاسخ به سئوالی درباره ورود به انتخابات کمیته ملی المپیک بیان کرد: هم مخالفت دولت با کاندیداتوری‌ام وجود دارد و هم آمدنم به کمیته درست نیست.

وی درباره این شائبه که با توجه به عدم تعیین تکلیف فدراسیون های المپیکی وزارت ورزش در موضوع تعویق احتمالی انتخابات کمیته دخلیل است، گفت: بحث انتخابات کمیته نیاز به تحلیل کارشناسی دارد. باید با پولادگر و دفتر مشترک صحبت کنیم و با اساسنامه و کمیته هماهنگ کنیم تا بحث فدراسیون های المپیکی و غیرالمپیکی را پیس ببریم. آیا می‌شود بالانس کرد یا نه تا چیزی که به خیر و صلاح ورزش است، پیش ببریم. انتخابات که لغو نمی‌شود اما امکان تاخیر همیشه هست همانطور که تا الان بوده ولی هدف ما برگزاری آن در موعد مقرر است. جای نگرانی نیست.

وزیر در پایان گفت: خانواده ورزش باید به ورزش کمک کند.


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برخورد با مسببان انتخابات کمیته پرونده ویلموتس کار من نیست وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در دادگستری استان البرز با رئیس کل دادگستری دیدار و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شورای شهر در سال گذشته و این دوره شورا ارائه کردند.
حسین فاضلی هریکندی در این نشست یکی از ویژگی‌های بارز استان البرز را تعامل، همکاری و هم افزایی اجزای مختلف مدیریتی استان دانست و با اعلام اینکه از آغاز فعالیت خود در استان، افزایش تعاملات با سایر بخش‌ها را با حفظ استقلال دستگاه قضایی سرلوحه اقدامات مجموعه قضایی قرار داده است تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه تعاملات و همکاری بین دستگاه قضایی و سایر مجموعه‌ها اعم از اجرایی و شهری به منظور شناسایی و حل مشکلات را به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم استان البرز یاد می‌کند.
وی اجرای طرح پارکرود در اراضی آزادسازی شده رودخانه کرج، تعطیلی زندان رجایی شهر و پیگیری رفع مشکل سند اراضی اسلام آباد را از مصادیق همکاری دستگاه قضایی با مدیریت شهری بیان کرد و افزود: مطمئنا اگر همکاری سازنده بین همه دستگاه‌ها نباشد انجام بسیاری از ماموریت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

نقش مدیریت شهری در کاهش پرونده‌های حقوقی
رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه افزایش ورودی پرونده‌ها یکی از معضلات دستگاه قضایی است، تصریح کرد: برخی از این پرونده‌ها با همکاری و انجام وظایف مدیریت شهری و با اقدامات پیشگیرانه قابلیت کاهش دارد به عنوان نمونه بخشی از پرونده‌های حقوقی استان، اختلافات مرتبط با مشارکت در ساخت یا پیش فروش است که شهرداری می‌تواند با انجام وظایف قانونی خود در این زمینه کمک کند تا شاهد کاهش ورودی باشیم.

پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
وی در ادامه با اشاره به موضوع تعطیلی زندان رجایی شهر و بحث انتقال مدیریت زندان قزلحصار به عنوان مصوبات سفر ۱۷ فروردین سال گذشته رئیس قوه قضائیه به استان البرز متذکر شد: یکی از این مصوبات که مربوط به تعطیلی زندان رجایی شهر بود انجام شد، اما در مورد زندان قزلحصار، نظر مجموعه قضایی استان با توجه به محدودیت‌های فضای فیزیکی ندامتگاه‌های البرز، انتقال مدیریت آن از تهران به استان البرز است.
وی در پایان بر لزوم توجه به سلامت مجموعه شهرداری و کارکنان آن و گسترش نظارت درون سازمانی در شهرداری‌ها و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: با توجه به تنوع اختیارات و حوزه‌های فعالیت مدیریت شهری، اقتضا دارد نظارت درون سازمانی در تقدم باشد و در صورت مشاهده تخلف و بزه، دستگاه قضایی نیز بدون اغماض ورود و برخورد قاطع خواهد کرد.
در ابتدای این نشست «مسعود محمدی» رئیس شورای شهر کرج گزارشی از اقدامات مدیریت شهری، تصویب بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۳ ارائه کرد و در خصوص اجرای خطوط تندرو اتوبوس و احداث و تکمیل مصلی کرج ابراز امیدواری کرد در سال جاری به نتیجه برسند.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی