Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: مشکلات شرکت های فولاد ازنا و سامان کاشی بروجرد در دادگستری تهران مورد بررسی قرار گرفت .

‍ به  گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سیروس  ابراهیمی در دیدار با القاصی مهر دادستان تهران، مشکلات قضایی طرح شده در رابطه با واحد های تولیدی استان را پیگیری کرد .

در این جلسه که با حضور مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان همراه بود، مشکلات شرکت های فولاد ازنا و سامان کاشی بروجرد در دادگستری تهران مورد بررسی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی مجدد شرکت فولاد ازنا به عنوان یک پروژه راهبردی در لرستان، خواستار مساعدت برای رفع مشکلات این پروژه شد .

واحد تولیدی سامان کاشی بروجرد نیز مشکلاتی در حوزه قضایی داشت که ابراهیمی بر لزوم مساعدت برای راه اندازی مجدد این واحدها و بازگشت آنها به چرخه تولید تاکید کرد.

لازم به ذکر است القاصی مهردادستان تهران  پس از بررسی وضعیت واحد‌های تولیدی مطرح شده، در رابطه با رفع مشکلات آنها قول همکاری داد .  

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قضایی واحد تولیدی بروجرد دادستان تهران سامان کاشی سامان کاشی بروجرد فولاد ازنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر