Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عضو‌هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر ایران نقش بسیار مهمی برای ارائه خدمات یکپارچه لجستیکی به کالا‌های ترانزیتی هند و افغانستان دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی گقت: توسعه بنادر شمالی و جنوبی ایران، نقش بنادر ایران برای ارائه خدمات یکپارچه لجستیکی به کالا‌های ترانزیتی هند و افغانستان، ترانزیت کالا بین هند و کشور‌های همسایه شمالی ایران و نقش بنادر ایران در کریدور ترانزیتی شمال-جنوب از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند توسعه همکاری‌های بندری و حمل و نقل دریایی بین بنادر ایران و هند را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سانجای ستی؛ رئیس بندر جواهر لعل نهرو ضمن ارائه توضیحاتی درباره زیرساخت‌های بندری، فاز‌های توسعه بندر، رشد عملیاتی سالیانه و شرکای این بندر، بیان کرد: بندر جواهر لعل نهرو در 26 مه 1989 راه اندازی و با جذب سرمایه گذاری شرکت‌های اپراتوری و سرمایه گذار‌های برند بین المللی و تولید کنندگان مطرح دنیا با یک رشد سریع از یک پایانه بار فله به بندر کانتینری تبدیل و اکنون با جابجایی 50 درصد ترافیک کانتینری رتبه اول را در بین بنادر هند به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: بندر جواهر لعل نهرو برای جذب سرمایه بین‌المللی و غول‌های جهانی تولید، در حال توسعه و ساخت یک منطقه ویژه اقتصادی به مساحت 277 هکتار و چهار بندر خشک جلنا، واردها، سنگلی و ناشیک در سرزمین‌های داخلی هند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنادر بنادر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «رافائل گروسی» صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با محمد اسلامی در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان دیدار و رایزنی کرد.

اسلامی و گروسی در جریان این دیدار به بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه و موضوعات مشترک ایران و آژانس پرداختند.

نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای روز گذشته (دوشنبه) با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر 751396

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان