Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:31:26 GMT

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۴۸۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تغییر کرد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی حسین عباس نژاد را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر صفایی در حکم انتصاب حسین عباس نژاد بر رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل­الخطاب در اجرای همه امور؛ توانمند سازی، تقویت و ارتقای نیروهای انسانی متخصص و متعهد و تاکید بر انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و پاک دست؛ توسعه سرمایه­گذاری و پویایی در فضای کسب و کار؛ بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه های بخش خصوصی تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این حکم توسعه بنادر هرمزگان منطبق با طرح های جامع مصوب، ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت های بندری و دریایی، توجه جدی به ایجاد منطقه لجستیکی در اراضی 2 هزار و 400 هکتاری و توسعه حمل و نقل چند وچهی و تجهیز ناوگان مسافری دریایی و بندری و فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک از مهم ترین ماموریت های مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان شده است.

حسین عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است.  مشاور مدیرعامل در امور دریایی، سرپرست معاونت دریایی ، مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمان های تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسئول ثبت کشتی ها و صدور گواهینامه های دریایی و کارشناس سازمان های تخصصی و بین المللی و ممیزی IMO  از مهمترین مسئولیت های حسین عباس نژاد در طول 30 سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر بنادر و دریانوردی حسین عباس نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد