Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر پیگیری جدی اجرایی شدن بیش از پیش سند اسلامی شدن دانشگاه تاکید کرد.

دکتر کامران قدس 11مردادماه 1401، در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: تعامل سازنده واحدهای مختلف دانشگاه و به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیشبرد اهداف دانشگاه نقش مهمی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ایجاد هماهنگی لازم برای اجرای قوانین مربوط به مساله پوشش و اخلاق حرفه ای در تمامی واحدهای تحت پوشش این دانشگاه تاکید و تصریح کرد: توجه به اجرایی شدن هر چه بیشتر سند اسلامی شدن دانشگاه امری ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: باید راهکارها و دستور العمل‌های موثر برای اجرایی کردن قوانین پوشش در دانشکده‌های این دانشگاه ارائه و پیگیری های لازم توسط اعضای این شورا صورت پذیرد.

دکتر قدس همچنین در نشست با اعضای هیات مدیره سفیدپوشان اربعین حسینی به اهمیت این رویداد بزرگ جهان تشیع پرداخت و گفت: اربعین حسینی بزرگترین تجمع انسانی بشری است که در آن نمایشی از عظمت و اقتدار اسلام و جهان تشیع رقم می‌خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اعزام هر ساله تعدادی از پرسنل بهداشت و درمان این دانشگاه به عتبات و عالیات برای ارائه خدمات درمانی ادامه داد: هر ساله در ایام اربعین تعدادی از همکاران دانشگاه به صورت داوطلبانه برای خدمت رسانی به عزاداران آقا اباعبدالله الحسین (ع) اعلام آمادگی کرده و پس از انجام هماهنگی های لازم، به مناطق مورد نیاز اعزام می شوند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان و امداد و نجات ستاد اربعین استان با اشاره به خطر شیوع کرونا در ایام منتهی به اربعین تاکید کرد: کمیته بهداشت و درمان و امداد و نجات ستاد اربعین استان استان فعال شده و برای حفظ و ارتقاء سلامت زائران اقدامات و تمهیدات لازم را اندیشیده شده تا این رویدار بزرگ علی‌رغم شرایط کرونایی به بهترین نحو برگزار شود.

دکتر قدس گفت: باید اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان و زوار در خصوص شرایط بهداشتی و درمانی و لزوم تکمیل واکسیناسیون و...به صورت گسترده و فراگیر انجام شود تا گردهمایی جهانی اربعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تمهیدات لازم با مشارکت حداکثری دوستداران اهل‌بیت (س) انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود