Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:08:25 GMT

حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۰۵۸

حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه ایرنا، حسین عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است.  
مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمان‌های تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسوول ثبت کشتی‌ها و صدور گواهینامه‌های دریایی و کارشناس سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی و ممیزی IMO از جمله مسوولیت‌های عباس نژاد در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"علیرضا محمدی کرجی‌ران" مدیرکل سابق این مجموعه نیز دارای کارشناس ارشد مهندسی حمل و نقل دریایی است.
وی کار خود را در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ۲۳ تیر ۱۳۹۹ از سوی محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی آغاز کرده بود.
مشاور مدیرعامل، دبیر شورای مدیران و دبیری کارگروه مقابله با تحریم در سازمان بنادر و دریا، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، رییس اداره امور کانتینری و رییس اداره امور بندری بندر شهید رجایی و معاون دریایی و بندری بندر شهید باهنر و مدیرکلی بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز بخشی از مسئولیت‌های محمدی کرجی ران در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

برچسب‌ها مراسم معارفه سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان مراسم معارفه سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان بنادر و دریانوردی هرمزگان سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با معلمان حامی ایتام و محسنین در اردبیل اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ایتام و محسنین هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳ هزار و ۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال گذشته معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه را یادآور شد و بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

کد خبر 6092585

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد