Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست سرپرست سازمان نوسازی و مدیرکل راه آهن شهر تهران توافق تکمیل و بهره برداری از بزرگترین مجموعه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت با بیان اینکه احداث پروژه‌های بزرگ مقیاس گام مهمی برای توسعه و پیشرفت شهر تهران است، تاکید کرد: با انتقال خطوط راه آهن از مناطق ١٧ و ١٨ تهران به زیر زمین که در مسیر تونلی به طول ٩ کیلومتر توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام شده است فضای خوبی روی این تونل برای بهره برداری از طرح‌های محرک توسعه ایجاد شده است که یکی از این فرصت‌ها ایجاد مجموعه پارکینگ خودرو‌های سواری با ظرفیت ٣ هزار خودرو است که از نظر ظرفیت پذیرش خودرو می‌توان به عنوان بزرگترین پارکینگ سرپوشیده کشور از آن نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی منش مدیرکل راه آهن تهران نیز با اشاره به رویکرد تعاملی و رو به پیشرفت راه آهن تهران بیان کرد، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های خطوط ریلی و اماکن تحت اختیار این اداره از اهداف راه آهن تهران است که با تعامل سازنده بین ادارات و سازمان‌ها در تلاش هستیم از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم و در همین راستا سازمان نوسازی شهر تهران استقبال خوبی از فرصت‌های موجود نموده است.


در ادامه سرپرست سازمان نوسازی و مدیرکل کل راه آهن تهران به همراه کارشناسان با یک دستگاه دریزین از تونل و امکانات موجود بازدید نموده و به صورت میدانی به بررسی وضعیت موجود پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارکینگ عمومی نوسازی تونل خطوط ریلی سازمان نوسازی راه آهن تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر