Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیته ملی المپیک برای پست های ریاست و نایب رییسی انتخابات دوره جدید ثبت نام کرد.

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، فضل الله باقرزاده هم کاندیدا شد و برای پست های ریاست و نایب رئیسی ثبت نام کرد.

باقرزاده نایب رییس فعلی کمیته ملی المپیک است که البته رییس فدراسیون شمشیربازی هم بود اما دوره ریاست او در شمشیربازی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه باقرزاده سمت نایب رییسی کمیته ملی المپیک را برعهده دارد توانست از این طریق در انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شود.

باقرزاده پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۴۰ سال است که در ورزش هستم و پست های مختلفی در ورزش دارم و ۲ دوره نیز عضو هیات اجرایی و نایب رییس کمیته ملی المپیک بودم. ۴۰ سال است که کار مدیریتی می‌کنم و در کنار آن استاد دانشگاه هم هستم. عضو شورای عالی ورزش هم هستم و تجربه خوبی دارم. ساختار کمیته ملی المپیک را خوب می‌شناسم و احساس مسئولیت کردم.

او ادامه داد: شرایطی در این دوره وجود دارد که دوره های قبل اینگونه نبود. چنانچه شخصیت‌های برجسته سیاسی، وزیر یا صالحی امیری بیایند، حتما به نفع آنها کنار می‌روم در غیر این صورت مقبولیت در جامعه ورزش را دارم که انتخاب شوم. با همه فدراسیون ها تعامل خوبی دارم و همه آنها را خوب می شناسم. امیدوارم روز انتخابات، روز خوبی برای جامعه ورزش باشد. انتخابات ما مانند  ریاست جمهوری نیست. ما نمی توانیم برویم تبلیغ کنیم‌ چون همه یکدیگر را می شناسیم.

باقرزاده همچنین گفت: کمیته ملی المپیک بسیار مهم است و وزارت خارجه ورزش است و دنیا هم کمیته ملی المپیک را می‌شناسد. اگر فدراسیون ها دچار مشکل شوند، به کمیته ملی المپیک نامه می زنند. باید تعامل خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد. کمیته ملی المپیک در یکی، دو برهه در  زمان هاشمی‌طبا و صالحی امیری موفق بوده است و کسی که جایگزین می‌شود باید تعامل خوبی داشته باشد.

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که اگر وزیر و صالحی امیری هر دو با هم در انتخابات باشند، به نفع چه کسی انصراف می دهد؟ تاکید کرد: به نفع هر دو کنار می‌روم. اگر وزیر بیاید سکان دار ورزش و از جامعه ورزش است. آقای صالحی امیری که واقعا موفق بوده است هر چند شخصیت برجسته فرهنگی و اجتماعی بود اما توانست جایگاه خوبی در ورزش به دست آورد و هویت خاصی به کمیته ملی المپیک بخشید. اگر بیایند از انتخابات ریاست کنار می روم و در انتخابات نایب رییسی هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فضل الله باقرزاده انتخابات کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک صالحی امیری نایب رییس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!