Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:54:50 GMT

پرونده جدید تجاوزهای جنسی در زندان های اسراییل

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۹۵۳

پرونده جدید تجاوزهای جنسی در زندان های اسراییل

رئیس رژیم صهیونیستی با دردناک خواندن موضوع تجاوزهای جنسی به زنان در زندان‌ جلبوع، اذعان کرد که اتهامات جدید در این خصوص برای او شوکه‌کننده و تهوع‌آور بوده‌اند.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در پی افشای برخی جرائم و تجاوزات جنسی به زندان‌بانان زن در زندان جلبوع (گیلبوا) رژیم صهیونیستی، درباره وضعیت و امنیت زنان در سرزمین‌های اشغالی اظهار تاسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرتزوگ در این باره گفت: «وقتی به اظهارات و شهادت‌های زندانبانان زن در روزهای اخیر گوش می‌دهم، برایم شوکه‌کننده، دردناک و تهوع‌آور است. به نظر می‌رسد که این احساس در بین عموم مردم اسرائیل مشترک باشد و من در مورد اتفاقات بدی که در زندان گیلبوآ رخ داد و طنین آن‌ها در روزهای اخیر پیچید، صحبت خواهم کرد».

رئیس رژیم صهیونیستی ادامه داد: «هر زن در اسرائیل باید احساس امنیت کند و هرکسی که به نام دولت ماموریتی را انجام می‌دهد باید در امنیت باشد. چگونه به چنین وضعیت ناراحت‌کننده‌ای رسیدیم که اجساد زنان مدافع ما حلال شد؟»

وی در این باره اذعان کرد: «نباید فراموش کنیم که جراحات و زخم‌هایی که این سربازان زن با خود به همراه می‌کشند، برای همیشه در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند و پاک نخواهد شد. این [جرائم] تاثیرات خود را بر جسم، روح و جان قربانیان گذاشت».

هرتزوگ درباره اقدامات رژیم صهیونیستی بعد از این جرائم و خشونت‌ها گفت: «ما باید تحقیقات کاملی را در این موارد انجام دهیم تا همه مسئولین به شدت پاسخگو باشند؛ این چیزی است که ما به آن متعهد هستیم».

این اظهارات در حالی از سوی رئیس رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر رسانه‌ها عبری‌زبان در گزارش‌هایی که ابتدا بسیار عجیب به نظر می‌رسید فاش کردند زندانبانان زن در زندان اسرائیلی جلبوع، با اطلاع مسئولان زندان مورد تجاوز زندانیان امنیتی قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تجاوز جنسی زندان زنان اسرائیل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد

سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از ۱۲ کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به‌ دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد که بازرسان این سازمان که در حال بررسی ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی‌ بر مشارکت ۱۲ کارمند آنروا در حمله مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر هستند، پرونده یکی از آن ۱۲ نفر را به‌ دلیل عدم ارائه شواهد و ادله از سوی رژیم صهیونیستی بستند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، دوجاریک همچنین گفت سازمان ملل متحد در حال بررسی در مورد اقدامات اداری اصلاحی است که در مورد این شخص انجام خواهد شد.

این در حالی است که هشت کارمند دیگر همچنان تحت تحقیقات هستند که توسط دفتر خدمات نظارت داخلی سازمان ملل متحد انجام می‌شود و سه پرونده دیگر نیز به حالت تعلیق درآمده‌اند، زیرا ادعاهای مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی برای ادامه تحقیقات کافی نبوده است.

رژیم صهیونیستی در حال انجام حملات سازماندهی شده علیه آنروا است که بیش از ۳۰ هزار کارمند در منطقه (غزه، کرانه باختری، لبنان، اردن و سوریه) دارد و اخیرا ادعا کرد ۱۲ کارمند آنروا مستقیما در حمله هفتم اکتبر مقاومت حماس دست داشتند اما هنوز هیچگونه شواهدی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده و تحقیقات فرانسه هم این ادعاها را رد کرد.

اتهامات رژیم صهیونیستی علیه آنروا باعث شد تعدادی از حامیان اصلی، کمک‌های مالی خود را به آژانس در ماه ژانویه متوقف کنند و تعداد حامیانی که کمک‌های مالی خود را به آنروا مسدود کردند به حدود ۱۵ حامی و در راس آنها ایالات متحده و انگلیس رسید. اما از آن زمان، تعدادی از این کمک‌کنندگان، از جمله کشورهای اسکاندیناوی، ژاپن، آلمان، فرانسه و کانادا، کمک مالی خود را از سر گرفته‌اند.

پیشتر فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آنروا یک روز پس از انتشار گزارش کمیته بازنگری مستقل آنروا که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی شواهدی دال‌ بر ارتباط کارکنان آنروا با «سازمان‌های تروریستی» ارائه نکرده است، اعلام کرد انگیزه اصلی حمله رژیم صهیونیستی به این آژانس سیاسی است و هدفش سلب پناهندگی از فلسطینیان است.

لازارینی پیشتر ابراز تاسف کرد مجموع بودجه‌ای که آنروا به دلیل این تصمیم‌ها از آن محروم شده، به ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است، در حالی که ۲.۳ میلیون نفر از ساکنان نوار غزه از یک فاجعه انسانی رنج می‌برند و به این کمک‌ها نیاز دارند. وی با بیان اینکه این آژانس تنها تا پایان ماه ژوئن از نظر مالی می‌تواند مقاومت کند، خاطرنشان کرد آنروا در حال حاضر پس از جمع‌آوری کمک ۱۰۰ میلیون دلاری، به صورت روزانه کار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • (ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی