Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@16:08:54 GMT

تصویب 179 طرح به ارزش 14 هزار میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۹۶۴

تصویب 179 طرح به ارزش 14 هزار میلیارد تومان

استاندار همدان در خصوص دستاوردهای سفر رییس جمهوری در بحث عمرانی و اقتصادی گفت: پروژه هایی که دراین سفر مورد توجه قرار گرفت پروژه های نیمه تمامی است که از ادوار گذشته برای این دولت بجا مانده با توجه به کثرت پروژه ها مبنای بر این است که پروژه هایی با پیشرفت بالای 50 درصد مد نظر قرار گرفته شود بنابراین با پیگیری های انجام شده بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان محتمل بر 179 طرح برای استان همدان تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: 13 طرح از مجموعه وزارت آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر 875میلیارد تومان، در حوزه بهداشت، درمان و اموزش پزشکی 12 طرح بالغ بر 1هزار و 320میلیارد تومان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 3 طرح با عددی بالغ بر 143میلیارد تومان، وزارت جهاد کشاورزی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: در حوزه مجموعه دادگستری 6 طرح با 47 میلیارد تومان، در حوزه وزارت راه و شهر سازی 3هزار و 500 میلیارد تومان، وزارت صنعت، معدن و تجارت 384میلیارد تومان ،وزارت علوم تحقیقات و فناوری 22 طرح به ارزش 346میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 طرح 304 میلیارد تخصیص داده شد.
استاندار همدان افزود: برای مجموعه انتظامی و شهرداری وزار ت کشور 120 میلیارد برای 4 طرح، در بحث میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی 150 میلیارد، وزارت نفت برای 6 پروژه 253 میلیارد تومان، وزارت نیرو 19 طرح 2هزار و 246میلیارد تصویب شد.
قاسمی فرزاد گفت: برای ورزش و جوانان برای 9 پروژه 184میلیارد تومان، بنیاد شهید و ایثارگران 25میلیارد تومان، در حوزه معاونت امور زنان و خانواده 23میلیارد تومان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای 4 طرح 55 میلیارد تومان ، محیط زیست برای یک پروژه 26 میلیارد تومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای 2 طرح 430میلیارد تومان ، کمیته امداد حضرت امام 30 میلیارد تومان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 30 میلیارد تومان، بنیاد حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس 30میلیارد تومان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام 26 میلیارد تومان، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی برای یک طرح 25 میلیارد تومان، سازما صدا و سیما 120میلیارد تومان، سازمان بهزیستی 10 میلیارد، سازمان بسیج سازندگی برای 4 طرح 38 میلیارد تومان، جمعیت هلال احمر 40 میلیارد تومان تصویب شد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه در این سفر تسهیلاتی در بخش اقتصادی برای فعالین اقتصادی و واحد های تولیدی و مجموعه هایی که در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدنی و گردشگری فعال هستند تسهیلاتی در نظر گرفته شده که حدود 10 هزار میلیارد تومان است، بیان کرد: برای صنعت، معدن و تجارت 83 طرح را شامل می شود و بخش کشاورزی 55 طرح و صنایع دستی و گردشگری 18 طرح و خدمات 40طرح در مجموع برای 196 طرح 1هزار و 925 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج آسان برای جوانان در سال 1401 توسط بانک های عامل که بالغ بر 24 هزار میلیارد تومان علاوه بر مواردی که اشاره شده است. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور گفت: دو زنجیره ارزش اصلی کشمش و سفال همدان، تقویت کننده حجم مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند. - اخبار استانها -

جلیل دارا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم همدان،در حاشیه برگزاری اکسپو 2024 و در بازدید از غرفه این استان، اظهار‌ داشت: در استان همدان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعال کردن 6 زنجیره فرعی و دو زنجیره اصلی کشمش و سفال وجود دارد که به دلیل کیفیت و اقبالی که در بازار جهانی دارند تقویت کننده مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند.

وی افرود: خوشبختانه بر اساس گزارشات استان همدان رشد کالاهایی از این استان که در طبقه‌بندی زنجیره ارزش قرار دارند رو‌به بالا است که امیدواریم با سیاست‌گذاری وزارت کشور در سال جدید و شعار سال که مزین به جهش تولید و مشارکت مردم است شاهد حضور مردم در افزایش تولیدات و صادرات بیشتر باشیم.

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور، تاکید کرد: به طور قطع برکات خوبی از جهت اشتغال، تولید و درآمدزایی از مسیر مبادلات تجاری متمرکز بر محصولات دارای زنجیره ارزش این استان که شامل کشمش، سفال، چرم، گیاهان دارویی، مبل‌و‌منبت، سنگ‌های قیمتی و پوشاک است برای این استان رقم می‌خورد.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار