Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:00:34 GMT

کشف ۲۰ تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۴۴۳

کشف ۲۰ تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 20 تن برنج تقلبی که درکارگاهی زیر زمینی به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری و با بسته بندی جدید به نام شرکت های معتبر به بازار عرضه می شد، خبرداد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری خلیج فارس مشخص شد که کارگاهی غیرمجاز و زیرزمینی در محدوده کلانتری به مدت 4 ماه است افتتاح شده و با جمع آوری برنج های درجه 3 خارجی، آنها را با بسته های جدید به نام شرکت های معتبر به بازار مصرف عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محل کارگاه و مالک کارگاه شناسایی و به دست آمد مالک کارگاه با همکاری 3 تن از اتباع کشورهای همسایه در کارگاه فعالیت دارند تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی هر 4 متهم در حالی که مشغول بسته‌بندی بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی از این کارگاه 20 تن برنج نامرغوب خارجی کشف شد و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان علاوه بر ارتکاب اعمال متقلبانه و توزیع کالای تقلبی با نگهداری برنج‌ها در شرایط غیر بهداشتی جان شهروندان را هم به خطر انداخته اند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعالیت کارگاه های غیر مجاز موضوع را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف برنج تقلبی پلیس پیشگیری برنج نامرغوب خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • جاده چالوس بسته است
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد