Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:26:36 GMT

انجام معاملات شهرداری گرگان در سامانه ستاد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۷۱۲

انجام معاملات شهرداری گرگان در سامانه ستاد

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان از انجام تمام معاملات مالی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، حسین رضائیان پیرامون نظارت برگزاری مناقصات و مزایدات شهرداری و انتخاب پیمانکار برای پروژه‌های شهرداری، اظهار کرد: شهرداری‌های کل کشور دارای آئین نامه مالی و معاملاتی اختصاصی هستند که بر اساس آن معاملات خود را انجام می‌دهند و پیمانکاران را انتخاب می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ ما مکلف شده‌ایم از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برای انجام مزایده‌ها، مناقصه‌ها، حراج‌ها و … استفاده کنیم.

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این سامانه توسط دستگاه‌های نظارتی کنترل و بررسی خواهد شد و فرایندهای معاملاتی که تمام دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند در این سامانه کنترل می‌شود و اگر مورد خاصی پیش بیاید از این طریق به دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتقال می‌یابد.

رضائیان اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری نهادی خودگردان است و از سوی سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرد.

وی گفت: شهروندان، متقاضیان و پیمانکاران می‌توانند تمام معاملات شهرداری گرگان شامل مزایده‌ها، مناقصه‌ها و حراج‌ها را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مشاهده و همچنین سایت شهرداری گرگان به نشانی www.Gorgan.ir مراجعه کنند.

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان گفت: چنانچه شهروندان در فرایند مناقصه و مزایده مشکلی یا اعتراضی داشته باشند می‌توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری گرگان مراجعه و طرح موضوع نمایند و حتماً پاسخگویی وظیفه ما و مجموعه شهرداری گرگان خواهد بود.

کد خبر 593302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری سامانه ستاد شهرداری شهرداری گرگان گرگان برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟