Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوستعلی جلیلیان امروز سه شنبه در حاشیه نشست ابلاغ تدابیر فرماندهی انتظامی شهرستان ری درباره عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر در منطقه فیروزآباد شهرری به خبرنگار ایرنا گفت:براساس اطلاعات بدست آمده ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فردی در این منطقه مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر در سطح وسیع کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده محدوده و حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی شهرستان ری بطور شبانه روز ادامه دارد، افزود: ماموران پس از هماهنگی های لازم، با همراهی و همکاری تیم های عملیاتی از یگان فوریتی ضربت فرمانده انتظامی شهرستان، کلانتر ی ۱۷۳ امین اباد و سازمان رزم دوم ستاد، طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه موفق شدند منطقه را پاکسازی کنند.

سرهنگ جلیلیان افزود: طی پاکسازی منطقه فیروزآباد متهم اصلی دستگیر و از نامبرده مقادیر قابل توجهی هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری ، در این عملیات پاکسازی، همچنین سه قبضه سلاح سرد شمشیر، قمه و چاقو نیز از متهم کشف شد که بیشتر برای تهدید و ارعاب بود.

وی گفت که در بررسی سوابق کیفری متهم، بیش از چهار فقره خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر و شرارت وجود داشت.

برچسب‌ها شهرستان ری پلیس امنیت پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری پلیس امنیت پلیس تهران بزرگ شهرستان ری پلیس امنیت پلیس تهران بزرگ انتظامی شهرستان شهرستان ری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان