Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیارخویشوند مدیر کل پزشکی و رفاهی خانه هنر ایرانیان با فرزاد هوشیار مدیر برج آزادی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار خویشوند اظهار داشت: باتوجه به توانمندی شخصی و سوابق مدیریتی مدیر جدید برج میلاد، امیدواریم بستری برای پیشرفت این نماد تاریخی شهر تهران ایجاد شود.

فرزاد هوشیار در این دیدار گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتی به شهر بزرگ تهران و علاقه مندان به حرفه هنر انجام دهیم و ضمن حمایت از هنرمندان عضو خانه هنر ایرانیان این آمادگی را داریم که سالن نمایش این مجموعه را در اختیار هنرمندان جهت اجرا تئاتر قرار داده و همچنین طرحی را ایجاد کنیم که اعضای این مجموعه هنری بتوانند از تمامی امکانات برج استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد : بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری جدید برای ارایه خدمات به هنرمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از دیگر ماموریت‌ها و تکالیف جدید در برج آزادی است.

در پایان این جلسه مقرر شد مدیران خانه هنر ایرانیان بازدیدی از مجموعه برج آزادی تهران داشته باشند و در بحث گردشگری، توافقنامه ای بین دو‌مجموعه برای همکاری های بیشتر و ارایه خدمات ویژه به اعضای خانه هنر ایرانیان منعقد شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج آزادی خانه هنر ایرانیان خانه هنر ایرانیان برج آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد 

او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیزاعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود