Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی آرژانتینی در حکم جدیدی اجازه خروج ۱۲ نفر از خدمه ایرانی و ونزوئلایی هواپیمای باری متوقف شده در این کشور را صادر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم؛ به نقل از "فرانس 24"، یک قاضی آرژانتینی روز دوشنبه در حکمی اجازه خروج 12 نفر از خدمه ایرانی و ونزوئلایی یک هواپیمای باری که از ژوئن در "بوئنوس آیرس" متوقف شده بود، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"فدریکو ویلنا"، قاضی فدرال آرژانتینی دستور داد که 7 نفر از 19 فرد زندانی از جمله چهار ایرانی و سه ونزوئلایی در آرژانتین باقی بمانند.

این هواپیمای باری در تاریخ 6 ژوئن با 14 خدمه ونزوئلایی و 5 خدمه ایرانی از مکزیک وارد آرژانتین شد و دو روز بعد قصد داشت به اروگوئه پرواز کند که از ورود آن امتناع شد.

"لوئیس آلبرتو" وزیر کشور اروگوئه اعلام کرد که از سوی وزارت اطلاعات پاراگوئه هشدار رسمی دریافت کرده بود. هواپیمای مذکور سپس به آرژانتین بازگشت و از آن زمان تا حال در آن جا است.

پیشتر به دنبال اعمال محدودیت برای خروج 5 تن از اتباع ایرانی خدمه هواپیمای باری ونزوئلا در آرژانتین، کاردار موقت سفارت آرژانتین در تهران از سوی رئیس اداره دوم آمریکا وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت ایران به دولت آرژانتین، به وی ابلاغ شد.  

رئیس اداره دوم آمریکای وزارت خارجه بر بی‌اساس بودن اتهامات وارده و غیرقابل قبول بودن روند طولانی دوره تحقیقات قاضی آرژانتینی برای بررسی وضعیت هواپیما و اتباع ایرانی تاکید کرد.

هواپیمای توقیف شده در آرژانتین ارتباطی با ماهان ندارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمای باری خدمه ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان