Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ "علی‌اصغر فارسی" روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک میزهای خدمت و پیگیری مصوبات آن، در ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره اقناع‌گری در حوزه عفاف و حجاب، گفت: در این زمینه تیم‌هایی از خواهران بسیجی تشکیل شده که با اقناع‌گری، تذکر و توزیع بسته‌های فرهنگی در دهه عاشورا به مقابله با بی‌حجابی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همه ما باید در این مقطع زمانی یک رسانه باشیم و از هر راهی همچون ساخت کلیپ‌های موثر و تولید محتوا حتی یک نفر را از طعمه دشمن دور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به اقدامات پایگاه‌های مقاومت بسیج در ماه محرم اشاره کرد و گفت: بسیج و پایگاه‌های مقاومت امنیت هیات‌های مذهبی را در این ایام تامین می‌کنند.

سرهنگ فارسی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به استان همدان، اظهار داشت: تامین حلقه امنیتی سفر وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه دولت به ملایر بر عهده سپاه بود که به خوبی انجام شد.

وی در ادامه به ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: هفت واحد نیز در حال تکمیل است و ساخت بقیه واحدها در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از راه‌اندازی قرارگاه اشتغالزایی در روستای حسین آباد ناظم خبر داد و ادامه داد: تمام محصولات تولیدی در این قرارگاه بر اساس استانداردهای علمی تولید، بسته‌بندی و برچسب زده شده و به بازار ارائه می‌شود.

سرهنگ فارسی یادآور شد: دارهای قالی، سبزیجات محلی، کودهای کمپوزیت، انواع دوغ و ترخینه به صورت کاملا استاندارد در کارگاه‌های اشتغال‌های خانگی این قرارگاه تولید و در اختیار بازار مصرف قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان نیز با اشاره به فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام خبرنگار گفت: اصحاب رسانه باید آگاهانه و با بصیرت قلم بزنند و به نفع جریان‌های استکباری گام برندارند.

"ناصر قوامی‌منش" اظهار داشت: قلم خبرنگاران باید به اندازه، به موقع، عادلانه، آگاهانه مدبرانه، منصفانه رسالت خود را انجام دهد.

برچسب‌ها ماه محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر ماه محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان