Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:27:48 GMT

ورزشگاه نقش‌جهان هیچ مشکلی برای میزبانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۱۳۰

ورزشگاه نقش‌جهان هیچ مشکلی برای میزبانی ندارد

دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد، شاید کارشناسان احتمال فرونشست ورزشگاه در آینده را پیش‌بینی کرده باشند اما فعلاً هیچ مشکلی ورزشگاه را تهدید نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، حمیدرضا دادخواه امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل هیئت فوتبال استان اصفهان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر خبر داده و اظهار داشت: هیئت فوتبال چند روز قبل جلسه‌ای در جهت هماهنگی برای برگزاری مسابقات برگزار نمود و خوشبختانه تمام شرایط برای برگزاری مسابقات در اصفهان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ورزشگاه‌های فولادشهر و نقش‌جهان آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات لیگ برتر دارند، افزود: البته هر دو ورزشگاه نواقص کوچکی دارند که قرار است ظرف چند روز باقی مانده تا زمان آغاز مسابقات برطرف شود.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان در همین زمینه تصریح کرد: هفته آینده قرار است که از ورزشگاه فولادشهر بازدید کنیم. نصب کامل گیت‌‌های ورودی در ورزشگاه فولادشهر به اتمام رسیده و در ورزشگاه نقش‌جهان نیز رو به اتمام است.

وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی سامانه بلیت‌فروشی توسط باشگاه‌ها گفت: سامانه بلیت‌فروشی یکی از الزامات بسیار مهم برگزاری مسابقات است و هیئت فوتبال اصفهان از دو باشگاه‌ ذوب‌آهن و سپاهان پیگیری‌های لازم در این زمینه را به عمل آورده و حتی پیمانکار این سامانه مشخص شده است. به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم سامانه بلیت‌فروشی باید به شکلی طراحی شود که هواداران به راحتی بتوانند بلیت تهیه کنند و نواقص گذشته را نداشته باشد.

دادخواه خاطرنشان کرد: درباره سامانه بلیت‌فروشی آنچه برای هیئت اهمیت دارد، دسترسی آسان هواداران به بلیت است، فصل گذشته سامانه بلیت‌فروشی در زمان برگزاری بازی‌های حساس با اشکالاتی مواجه بود که به باشگاه‌ها تاکید کردیم باید این نواقص را رفع کنند. هر دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان همکاری زیادی با هیئت فوتبال داشتند و متعهد شده‌اند که نواقص قبلی را رفع کنند و هیئت نیز پیش از آغاز لیگ از سامانه هر دو باشگاه بازدید به عمل خواهد آورد.

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات و حضور تماشاگران در استادیوم گفت: سازمان لیگ فعلاً هیچ چیزی درباره عدم حضور تماشاگران به ما اعلام نکرده و تا بدین لحظه بازی‌ها طبق روال گذشته برگزار خواهد شد و باشگاه‌ها می‌توانند از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها برای حضور تماشاگران استفاده کنند.

اعلام برنامه هفته‌های اول تا پنجم لیگ برتر فوتبالمدیر رکن صدور مجوز حرفه‌‌ای: تعلیق لیگ برتر فوتبال ربطی به استقلال و پرسپولیس نداردربیعی: حضور مربیان خارجی تنور لیگ‌مان را داغ‌تر می‌کند/ امسال 10 تیم خوب در لیگ برتر داریم

دبیر هیئت فوتبال اصفهان متذکر شد: هیئت فوتبال اصفهان آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات را دارد و تا هفته آینده جمع‌بندی‌های نهایی در این زمینه انجام شده و همه زیرساخت‌های لازم فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به به سوالات خبرنگاران پیرامون احتمال خطر فرونشست ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان الان هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد، شاید کارشناسان احتمال فرونشست ورزشگاه در آینده را پیش‌بینی کرده باشند اما فعلاً هیچ مشکلی ورزشگاه را تهدید نمی‌کند و در این زمینه هیچ چیزی به هیئت ابلاغ نشده است. همان طور که گفتم هر دو ورزشگاه آماده میزبانی مسابقات هستند و هفته آینده نیز بازدید نهایی را از دو ورزشگاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/170/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای برگزاری مسابقات هیئت فوتبال اصفهان سامانه بلیت فروشی ورزشگاه نقش جهان هیچ مشکلی باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی