Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید رشیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ارزش هریک از این بسته‌های معیشتی را بیش از چهار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی شامل روغن، برنج، نخود، سویا، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و عدس است. 

به گفته وی بسیجیان شهرستان که پیش از این کار شناسایی نیازمندان واقعی را در محله‌های مختلف شهری و روستایی بر عهده داشتند، در زمینه توزیع این بسته‌ها مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان همچنین طی دهه اول محرم روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم توزیغ می کنند و تعداد این غذاها در هر یک از روزهای تاسوعا و عاشورا ۵۰ هزار پرس خواهد رسید. 

به گفته وی ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم نیز توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی در محله‌های مختلف شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه همچنین به کلنگ‌زنی ۲۵ خانه محروم در عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: گروه های جهادی شهرستان در تلاش هستند تا این خانه را یا بخشی از آنها را تا هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری برسانند. 

به گفته رشیدی این نهاد انقلابی در تهیه جهیزیه، ساخت خانه محرومان و عرضه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم و به ویژه نیازمندان فعالیت مستمر دارد. 
 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراغه بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراغه بسته معیشتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراغه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی