Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز در شهرک صنعتی خوارزمی ماهدشت، ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، افزود: باید شرکت های کاریابی در شهرک های صنعتی مستقر شوند تا متقاضیان اشتغال به واحدها معرفی شوند.

وی ادامه داد: ایجاد دفاتر صادرات در این شهرک ها به منظور معرفی تولیدات و محصولات واحدها مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز بیان داشت: با پیگیری‌های ویژه درصدد ارتقای زیرساخت های لازم همچون آب، برق و گاز برای شهرک ها هستیم ولی ضرورت دارد که شهرک های صنعتی نیز با راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب و کارخانه های سی اچ پی برای تامین آب و برق خود نیز وارد عمل شوند.

عبداللهی گفت: راه اندازی تصفیه خانه و بازچرخانی آب و همچنین احداث کارخانه های سی اچ پی علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق و آب و تامین نیاز واحدها، صرفه اقتصادی برای شهرک نیز در بر دارد.

وی افزود: امسال تابستان با توجه به افزایش مصرف برق، شاهد کمترین میزان قطع برق در واحدهای تولیدی و صنعتی بودیم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید فضای سبز طبق مقررات در شهرک های صنعتی استان لحاظ شود، افزود: ضرورت دارد که تمام شهرک های صنعتی استان محل های اسکان کارگران و امکانات لازم برای حمل و نقل نیروها را فراهم کنند.

استاندار البرز همچنین از روند فعالیت چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی خوارزمی ماهدشت بازدید کرد.

وی در ادامه از شهرک مسکونی پیام ماهدشت دیدن کرد.

شهرک صنعتی غیردولتی ماهدشت در استان البرز به عنوان قطب تولید آرد کشور در سال ۹۷ مجوز پروانه بهره برداری آن صادر شده است.

این شهرک نزدیک ترین شهرک صنعتی به فرودگاه بین المللی پیام و تنها شهرک همجوار با سه استان تهران، مرکزی و قزوین است که در جنوب کرج واقع شده است.

استان البرز دارای ۱۳ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی است و در مجموع سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و سایر مناطق استان با اشتغالزایی حدود ۱۲۰ هزار نفر فعال هستند.

برچسب‌ها کرج شهرک صنعتی ماهدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج شهرک صنعتی ماهدشت کرج شهرک صنعتی ماهدشت شهرک های صنعتی شهرک صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال