Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال پیکان و سایپای تهران در دربی تدارکاتی خودروسازان به‌مصاف یکدیگر رفتند که با برتری پرگل پیکان مقابل سایپا همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان و سایپای تهران امروز در ادامه دیدارهای دوستانه پیش فصل‌شان در ورزشگاه ایران‌خودرو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دربی خودروسازان را پیکان با نتیجه ۶ بر ۳ به‌سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان حسینی (دو گل)، محمدحسین فلاح، علی رمضانی، ابراهیم صالحی و مجتبی حق‌دوست برای پیکان و عارف حاجی‌عیدی و اکبر آفاقی (دوگل) برای سایپا در این مسابقه وارد دروازه حریفان خود کردند.

این‌روزها، پیکان برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران و سایپا که فصل بیستم به لیگ دسته‌اول سقوط کرد برای حضور در لیگ آزادگان و بازگشت به لیگ‌برتر آماده می‌شوند.

پیش از شروع بازی محمود فکری سرمربی جدید و بهنام ابوالقاسم‌پور معاون ورزشی سایپا خوش‌وبش گرمی با مجتبی حسینی و دستیارانش داشتند.

همچنین مجتبی حسینی و محمود فکری که در یک‌سال گذشته باهم قهر بودند، با یکدیگر آشتی کردند.

کد خبر 593361

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران اردوی آماده سازی دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پیکان باشگاه پیکان سایپا تیم فوتبال سایپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان در مسابقات آسیای میانه برگزار شد که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان جهان‌نجاتی در تیم کشورمان به پایان رسید.    گل‌های ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.   همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان