Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، در پی بارش عصر روز دوشنبه و خسارات وارده به نقاط مختلف شهرستان دنا،درخشان زاده  فرماندار دنا  از فعالیت های ستاد مدیریت بحران دنا بازدید کرد.

فرماندار دنا گفت: سی سخت بهرام بیگی، توت نده، دارشاهی و شبلیز از جمله نقاطی  بودند که متحمل خسارات و مشکلات سنگینی شدند  به نحوی که عبور و مرور از این معابر به شکل بسیار کندی صورت می گرفت و برخی از منازل مسکونی این محدوده دجار آبگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان زاده گفت: به محض شروع بارش سیل آسا در شهرستان  ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی در چند نقطه  که بیشتر از مناطق دیگر دچار حادثه شده بود عملیات امدادی را در قالب چند اکیپ مختلف آغاز کردند.

فرماندار دنا افزود: بهرام بیگی  از مناطق با خسارات بالا بود که رودخانه ای که از این روستا می گذشت باعث خسارات زیادی به مزارع برنج وراه های ارتباطی شد و  همین امر باعث ایجاد مشکلات فراوان برای مردم این منطقه شد که  سعی براین است که در اسرع وقت جاده ها بازگشایی شوند، نیروهای امدادی و کمکی  در چندین اکیپ مختلف از همان ابتدای بارش پای کار بودند و با تلاش فداکارانه در حال مرتفع کردن مشکلات هستند.

علیرضا عطایی پور مشاور فرماندار دنا گفت: از همان دقایق اول کلیه نیروهای امدادی شروع به کار کردند و‌ در کنار مردم بودند، دستگاهای سنگین برای بازگشایی مسیر ها توسط راهداری و حمل نقل جاده در مسیر های دارشاهی بهرام بیگی شبلیز توت نده حضور دارند.

عطایی پور اظهار داشت: متاسفانه خسارات زیادی به مزارع برنج، خانه های مسکونی و کانال های آبیاری کشاورزی شده که در چنین شرایطی رعایت نکات ایمنی، تعامل و همکاری برای مدیریت شرایط حائز اهمیت است که ما هم  تا پایان در کنار مردم خواهیم بود. 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزان فرماندار دنا ستاد بحران فرماندار دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور